مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خبر داد

عرضه خودرو در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه می‌رسد

عرضه خودرو در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه می‌رسد
کدخبر : 53954

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با رشد ۶۵ درصدی تیراژ تولید از ابتدای سال کاری امسال تا پایان فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خودروهای قابل عرضه به مشتریان نیز در هفته جاری به ۲۵ هزار دستگاه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری رصداقتصادی، ایکوپرس- علیمردان عظیمی با بیان این‌که میانگین عرضه هفتگی خودرو در سال گذشته ۱۱ هزار دستگاه و بیش‌ترین آن ۱۳ هزار دستگاه بوده تصریح کرد: براساس برنامه هفته جاری، رشد حدود دوبرابری عرضه هفتگی رقم خواهد خورد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل و نقل کشور، امکان تحویل حضوری خودروها در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در کشور فراهم شده است که مشتریان محترم می‌توانند پس از دریافت پیامک مربوطه، نسبت به انتخاب دریافت خودرو  به صورت حضوری اقدام کنند. 

عظیمی ادامه داد: تحویل حضوری، سبب کاهش زمان انتظار و ایجاد سرعت در فرآیند تحویل خودرو خواهد شد.

وی پیش بینی کرد، ادامه افزایش عرضه توسط خودروسازان می تواند در تعدیل قیمت های بازار خودرو تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین، ضمن اطمینان بخشی به مشتریان در داشتن فرصت کافی برای واریز وجه خودرو، تاکید کرد: مشتریان عادی طرح فروش فوق‌العاده در سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، تا پایان روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه و متقاضیان طرح پیش‌فروش عادی و طرح جوانی جمعیت (شامل فوق العاده و پیش فروش) تا ۱۴ اردیبهشت مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه مورد نظر طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند، مشتریان نگرانی برای ثبت‌نام و واریز وجه نداشته باشند و در مهلت مقرر نسبت به آن اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه