وام | وام قرض الحسنه | وام فرزندآوری

وام جدید بگیرید | وام کم بهره با بازپرداخت بلند مدت + جزئیات مهم

وام جدید بگیرید | وام کم بهره با بازپرداخت بلند مدت + جزئیات مهم
کدخبر : 53972

بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با رعایت سایر شرایط و ضوابط نسبت به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.

وام بانک مرکزی افزایش یافت. این وام طبق آخرین تغییرات بانک مرکزی بنا بر میزان نیاز مردم رقمش تغییر کرد.علاوه بر بانک مرکزی بانک های دیگر نیز شروع به وام دهی کرده اند. شرایط وام 200 میلیون تومانی با سود 2 درصد بانک رسالت اعلام شد. در این خبر آخرین جزئیات گرفتن وام کم بهره را بخوانید.

بانک مرکزی: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های قرض‌الحسنه از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش یابد. مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه شرکت‌های حقوقی (کسب و کارهای خرد و دانش‌بنیان) از مبلغ ۵ میلیارد ریال به مبلغ ۵‌/۷ میلیارد ریال افزایش یابد.

بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با رعایت سایر شرایط و ضوابط نسبت به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند.

وام قرض الحسنه جدید 

وام

شرایط وام 200 میلیون تومانی با سود 2 درصد بانک رسالت اعلام شد. غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید.

ضمانت وام اصناف بانک تجارت

وام

برای دریافت تسهیلات بسته جامع اعتباری بازارهای هدف بانک تجارت نیاز به جواز کسب و سند دارید و نیازی به ضامن رسمی یا مسدود شدن سپرده ندارید. همچنین باید وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

سقف تسهیلات با جواز کسب ۱۴۰۲ برای اصناف و پایانه‌های فروشگاهی ۱.۵ میلیارد تومان و برای درگاه‌‌های اینترنتی ۲ میلیارد تومان است.

وام نقدی رقم بالای بانک تجارت دارای بازپرداخت ۳۶ ماهه است. رقم سود وام بانک تجارت ۶۰۲,۹۷۲,۴۷۹ تومان برای سقف ۲ میلیاردتومانی و  ۴۵۲.۲۲۹.۳۵۹ برای سقف ۱.۵ میلیاردتومانی است. کل سود تسهیلات ۱۸ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه