افسانه بایگان | فاطمه معتمدآریا

حبس در انتظار افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا | جرم بازیگران زن چیست؟

حبس در انتظار افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا | جرم بازیگران زن چیست؟
کدخبر : 54306

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شده است.

برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا از بازیگران سینما و تلویزیون به دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است. در چند روز گذشته این دو بازیگر در مراسم بزرگداشت یکی دیگر از بازیگران بدون حجاب حضور یافته و عکس‌های آنها به سرعت در فضای مجازی منتشر شده بود و مردم خواهان برخورد با این بازیگران شده بودند./تسنیم

واکنش روزنامه جوان به ماجرای کشف حجاب افسانه بایگان: سر پیری، معرکه‌گیری را رها نمی‌کنند. روزنامه جوان با اشاره به حضور بدون حجاب افسانه بایگان در یک مراسم نوشت:

بی‌بی‌سی فارسی به سراغ پیرزنان کشف‌حجاب‌کرده رفته و اخبار و گزارش‌های مراسم‌های یادبود و استوری‌های آنان را منتشر می‌کند.اول، حجاب بر پیرزنان فرض نیست و کسانی که فقط پدربزرگ‌ها بازی آنان را در سریال‌های تلویزیونی به‌یاد می‌آورند، باحجاب و بی‌حجاب‌شان از نظر شرع تفاوتی ندارد. 

دیگر اینکه برخی از اینان آن‌قدر چهره‌شان زیر عمل‌های متعدد جراحی تغییر کرده است که دیگر تشخیص اینکه واقعاً همان بازیگران ادعایی بی‌بی‌سی باشند، دشوار است. 

سوم، از استوری‌ها برمی‌آید که این مادربزرگ‌ها از اینکه در جوانی‌شان نتوانستند خودی نشان دهند مغموم و مغبون شده‌اند و حالا سر پیری، معرکه‌گیری را رها نمی‌کنند. بهتر بود این ایام زودگذر پیری را هم عفت پیشه می‌کردند که این برای خودشان هم پوشاننده‌تر بود. 

زندگی شخصی فاطمه معتمد آریا

افسانه بایگان

فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 7 آبان ماه سال 1341 در تهران به دنیا آمد. این بانوی هنرمند کشورمان با نام اصلی سیمین از چهره  های شناخته شده دنیای هنر است که در خانواده ای هنر دوست متولد شد و فرزند چهارم این خانواده است و ذوق و شوق علاقه خانواده به هنر در وجود او هم ریشه دواند و او را به سمت دنیای هنر رهنمون ساخت.

پدر فاطمه معتمد آریا فرمانده ایستگاه آتشنشانی و فردی منظم و در عین حال مهربان بود. فاطمه معتمد آریا در سنین جوانی و در حدود سال 1360 زندگی مشترکش را آغاز کرد و احمد حامد بازیگر و تهیه کننده همسر او است.

بازیگری فاطمه معتمد آریا

فاطمه معتمد آریا فارغ التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر تهران است. او با شرکت در کلاس های موسیقی، نقاشی، فیلمسازی، تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به اجرای نمایش های عروسکی و تئاترهای کودکان در سراسر کشور پرداخت.

همکاری با گروه تئاتر دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا و با صدا و سیما درزمینهٔ کارهای کودکان و تئاتر زنده و عروسکی از سوابق هنری اوست. شروع فعالیت وی در تلویزیون با عروسک گردانی مجموعهٔ مدرسه موش ها در سال 1360 آغاز شد.

زندگی شخصی افسانه بایگان

افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 26 دی ماه سال 1340 در خیابان فرانسه تهران می باشد. وی تا کنون حدود 50 فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته است

وی در خصوص انتخاب اسمش گفته است :پدرم اسم افسانه را انتخاب کرد. مادرم با این کار مخالف بود زیرا معتقد بود، ممکن است مانند یک قصه زندگی اش پرماجرا می شود ولی پدرم گفته بود که اگر اینگونه هم شود چه اشکالی دارد؟ بالاخره هم پدرم برنده شد و من هم اسم خودم را خیلی دوست دارم زیرا قصه ها را خیلی دوست دارم.

آغاز فعالیت هنری افسانه بایگان

افسانه بایگان

خانم بایگان در یازده سالگی در فیلم کوتاه بوق به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال 1363 با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ سربداران آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه