پست بانک ایران

صدرنشینی مدیریت شعب پست بانک استان البرز در افزایش تعداد کاربران همراه بانک

 صدرنشینی مدیریت شعب پست بانک استان البرز در افزایش تعداد کاربران همراه بانک
کدخبر : 54349

شعب استان‌های البرز، قزوین و گلستان در تازه ترین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس همراه بانک را در فروردین‌ماه سال جاری داشته‌اند.

●  به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، استان البرز با تحقق ۲۰۰ درصد در رتبه نخست و استان‌های قزوین و گلستان با ۱۲۳/۵ و ۹۵/۸ درصد در جایگاه دوم و سوم رشد تراکنش‌های غیر حضوری مشتریان با ایجاد و راه‌ اندازی کد کاربری سرویس همراه بانک قرار گرفتند.

● این گزارش نشان می‌دهد که تعداد کاربران سرویس همراه بانک استان البرز در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به اسفند سال گذشته، شش هزار و ۲۶۲ نفر رشد داشته است و ۱۷/۹۸ درصد از هدف برنامه پایش و پویش سال ۱۴۰۲ در توسعه این سرویس را محقق کرده است.

●  همچنین تعداد کاربران خدمت همراه بانک استان‌های قزوین و گلستان در فاصله فروردین ‌ماه سال جاری نسبت به اسفند سال ۱۴۰۱ به ترتیب با  پنج هزار و ۲۷۰ و پنج هزار و ۳۶۷ کاربر، افزایش داشته است.

●  بر اساس این آمار، تعداد کاربران همراه بانک تمام استان‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به اسفند سال گذشته، به صورت تجمعی بالغ بر ۳/۹۶ درصد رشد کرده و در مجموع استان‌ها توانسته‌اند ۵۵/۳ درصد از اهداف پایش و پویش خود را در این حوزه محقق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه