آزمون استخدامی | آزمون استخدامی 1402 | آزمون استخدامی امسال

آزمون استخدامی امسال همه را جذب می کند | آزمون استخدامی کی هست؟

آزمون استخدامی امسال همه را جذب می کند | آزمون استخدامی کی هست؟
کدخبر : 54468

آزمون استخدامی از جمله راه هایی است که فارغ التحصیلان رشته های مختلف در کشور می توانند از طریق آن مشغول کار شوند.

صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش: اخیرا یک آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه برای جذب آموزگار برگزار کردیم. قرار است ۲۸ هزار و ۲۰۰ آموزگار جدید پس از پذیرش در آزمون استخدامی وارد سیستم آموزش و پرورش شوند. همچنین یک آزمون دیگر هم برای استخدام دبیران دبیرستان‌ها، هنرستان‌ها و مربیان پرورشی برگزار خواهیم کرد. حدود ۲۸ هزار مجوز استخدامی جذب دبیر دریافت کرده‌ایم و آزمون امسال برگزار می‌شود

آزمون استخدامی 1402

آزمون استخدامی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام ۲۸ هزار دبیر دبیرستان‌ها، هنرستان‌ها و مربیان پرورشی و برگزاری یک آزمون استخدامی دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: فرصت خوبی برای علاقه‌مندان تعلیم و تربیت فراهم شده است که وارد این فرایند شوند.

رضامراد صحرایی با اشاره به اینکه اخیرا یک آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه برای جذب آموزگار برگزار کردیم اظهار کرد: قرار است ۲۸ هزار و ۲۰۰ آموزگار جدید پس از پذیرش در آزمون استخدامی وارد سیستم آموزش و پرورش شوند.

وی افزود: بیش از ۵۳۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده بودند. آزمون، نوع سوالات و محتوا تفاوت‌هایی با آزمون‌های گذشته داشت و متحول شده بود و در ادامه هم ارزیابی‌ها متفاوت خواهند بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در ادامه مسیر یک آزمون دیگر هم برای استخدام دبیران دبیرستان‌ها، هنرستان‌ها و مربیان پرورشی برگزار خواهیم کرد گفت: میزان مجوزهای دریافتی قابل توجه است و فرصت خوبی برای علاقه مندان تعلیم و تربیت است که وارد این فرایند شوند. صحرایی اضافه کرد: حدود ۲۸ هزار مجوز استخدامی جذب دبیر دریافت کرده‌ایم و آزمون امسال برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه