صندوق توسعه فناوری های نوین

انعقاد تفاهم نامه بانکداری باز بین پست بانک و صندوق توسعه فناوری های نوین

انعقاد تفاهم نامه بانکداری باز بین پست بانک و صندوق توسعه فناوری های نوین
کدخبر : 54689

همزمان با دومین روز نمایشگاه اینوتکس2023پست بانک ایران و صندوق توسعه فناوری نوین تفاهم‌نامه بانکداری باز امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ مراسم انعقاد تفاهم نامه بانکداری باز در دومین روز از نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(INITEX2023) با حضور بهزاد شیری؛ مدیرعامل پست بانک ایران و سید روح الله میرامینی؛ مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین و جمعی از معاونان هر دو نهاد و خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل پست بانک با استقبال از شرایط به وجود آمده به واسطه ایجاد شعبه و ارتباط مستقیم با اعضای پارک فناوری پردیس گفت: راهبرد پست بانک حضور در پارک های علم و فناوری است و ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا و شرکت های این پارک هاست که سبب بهره گیری بهتر آنها از خدمات پست بانک خواهد شد.

وی همچنین ضمن استقبال از تعامل فناورانه با صندوق توسعه فناوری های نوین افزود: این همکاری زمینه ساز ارائه خدمات کاربری ASP در راستای ارائه خدمات بانکداری باز با این صندوق به عنوان بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور خواهد شد.

 مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین با تاکید بر اینکه تفاهم‌ نامه اینوتکس امسال مکمل، تفاهم‌نامه سال گذشته این صندوق با پست بانک خواهد بود گفت: این همکاری می تواند در حوزه های دیگر همچون حوزه تامین مالی جمعی و تسهیلات خرد(لندتک) نیز ادامه یابد و امیدواریم در آینده نزدیک محصولات‌ مشترک دیگری نیز برای مشتریان این بانک ارائه کنیم.

  بر اساس این تفاهم نامه صندوق توسعه فناوری های نوین متعهد است در ازای ارائه تمامی خدمات بانکداری باز در قرارداد، کارمزدهای حاصل از خدمات را پس از اعلام به بانک پرداخت و ارتباط امن دو طرفه SSL بین سرور خود و بانک را به صورت دایم برقرار کند.

همچنین پست بانک ایران نیز خدمات خود را در قالب API در اختیار صندوق قرار دهد و هزینه بستر مورد استفاده جهت تحویل و لینک پشتیبان آن تا مقصد صندوق نیز بر عهده بانک خواهد بود.ضمن این که آخرین نسخه مستندات سرویس ها و لیست کد خطاهای مرتبط با خدمات در این قرارداد را نیز به صندوق ارائه دهد و هرگونه تغییر در مستندات و سرویس های موضوع این قرارداد، را به صندوق اطلاع رسانی کند.

بر اساس این گزارش، تغییرات و تحولات هر یک طرفین اعم از ساختاری و مدیریتی در طی مدت قرارداد به‌هیچ‌وجه ناقض تعهدات آنها نیست و طرف مزبور و یا قائم‌مقام قانونی آن متعهد به اجرای مفاد قرارداد است و تنظیم هرگونه اصلاحیه، الحاقیه و تجدیدنظر در این قرارداد به صورت کتبی و با امضای صاحبان امضای مجاز طرفین مجاز بوده و بین طرفین قرارداد قابل‌اجرا و معتبر است.

همچنین طرفین متعهد هستند راه‌های ارتباط با تیم پشتیبانی خود را ظرف یک هفته پس از انعقاد قرارداد به صورت کتبی به یکدیگر اعلام کرده و تمام ارتباطات و مکاتبات با این تیم، رسمی تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه