اورژانس استان تهران

تمهیدات اورژانس استان تهران برای سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تمهیدات اورژانس استان تهران برای سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
کدخبر : 54697

اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از امروز تا 30 دیبهشت ماه نیروهای اورژانس از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با ۲ دستگاه آمبولانس (یکی از آن‌ها اورژانس بانوان است)، 5 دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان تهران ؛ محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران به مناسبت بازگشایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از امروز تا 30 دیبهشت ماه نیروهای اورژانس از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با ۲ دستگاه آمبولانس (یکی از آن‌ها اورژانس بانوان است)، 5 دستگاه موتورلانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

وی‌افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه  در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیروهای اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان در کنار شما خواهند بود.

گفتنی است؛این استقرارها به صورتی برنامه ریزی شده است تا هیچگونه اختلالی در روند خدمت رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

روابط عمومی مرکز اورژانس استان تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه