سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

نشست تخصصی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

نشست تخصصی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی
کدخبر : 55139

نشست تخصصی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با جمعی از خبرنگاران در راستای افتتاح سامانه الکترونیکی حراج خرده‌فروشی برخط اموال تملیکی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش پایگاه خبری رصداقتصادی، نشست تخصصی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با جمعی از خبرنگاران در راستای افتتاح سامانه الکترونیکی حراج خرده‌فروشی برخط اموال تملیکی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت ۷ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

در راستای این نشست و پرسش‌وپاسخ خبرنگاران به نحوه ثبت نام و عرضه سراسری کالا در تمام استان‌ها و دسترسی همگانی خانوارها پرداخته شد. 

هدف از این سامانه ارائه کالای رقابتی با قیمت گذاری خود مردم و دسترسی و ثبت‌نام رایگان افراد و ایمن خرید کردن هست که بعد از خرید کالا برای مردم پست می شود و برای دریافت ضمانت‌نامه می‌توانند از طریق سازمان اموال تملیکی اقدام کنند.

راه‌های مختلف از جمله مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت و پنجره ملی جهت ثبت نام عملیاتی شده است و پاسخگویی آنلاین ۲۴ ساعت با شماره ۱۴۵۶ داخلی ۵ آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات افراد هستند.

این سامانه دسترسی به کالاهای ضروری، لوازم خانگی، وسایل تهویه، وسایل الکترونیکی.... تا سقف ۲۰۰ میلیون را در نظر گرفته است که افراد در روز ۱۴۰۲/۳/۹ از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ می‌توانند قیمت‌گذاری کنند و در ساعت پایانی خرده‌فروشی قیمت نهایی به فروش می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه