بانک سینا

مزایای طرح تسهیلات ارغوان بانک سینا

مزایای طرح تسهیلات ارغوان بانک سینا
کدخبر : 55443

چندبرابر کردن پول کار راحتی نیست، اما برای این کار بانک سینا راهکاری ارائه کرده است که می‌توانید از این طریق اندوخته خود را چندبرابر کنید. بانک سینا در جهت رفاه حال عموم شهروندان و همچنین مشوق‌هایی برای ایجاد فرهنگ سپرده‌گذاری اقدام به رونمایی از طرحی با عنوان «طرح ارغوان» کرده است که براساس آن مشتریان می‌توانند با سپرده‌گذاری و متناسب با ماندگاری این سپرده تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار رصد اقتصادی، بانک سینا با شعار «اعتماد شما، سرمایه ماست» برنامه‌های سال جاری خود را در راستای بهره‌مندی تمام اقشار جامعه از تسهیلات اعطایی در جهت رفع نیازهای حداقلی با طرح‌های درآمدزا برای ایجاد فرهنگ کسب درآمد صحیح و سپرده‌گذاری تبیین و اجرا می‌کند. یکی از این طرح‌ها که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، طرح «ارغوان» بانک سینا می‌باشد. بانک سینا این روزها طرحی به نام " ارغوان " رونمایی کرده که برای تامین مالی خرد گزینه مناسبی است. یکی از مزایای خوب طرح شناور بودن نرخ تسهیلات است.

در طرح «ارغوان‌» بانک سینا، مشتریان می‌توانند سرمایه‌های خود را ۲.۵ برابر کنند و از تسهیلات با نرخ‌های ۱۸ درصد، ۲۰ درصد، ۲۲ درصد و ۲۳ درصد با بازپرداخت حداقل ۱۲ ماهه برخوردار شوند. زمان سپرده‌گذاری و مبلغ وام اعطایی نسبت به نرخ‌های موجود متفاوت است بدین معنی که به ازای هر ماه سپرده‌گذاری بیشتر ۶ ماه به مدت بازپرداخت حداقلی اضافه می‌گردد.

طرح ارغوان طرح تسهیلاتی مبتنی بر سپرده است که مشتریان حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل لازم در سپرده، از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.در این طرح تسهیلاتی مشتریان بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری، ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خودرا ۲ ونیم برابر کرده و تسهیلات دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال اگر دوماه سرمایه خود را در طرح ارغوان بانک سینا سپرده‌گذاری کنید و بخواهید یک تسهیلات یکساله را دریافت کنید، ۱۵۰ درصد مبلغ سپرده به شما تسهیلات تعلق می‌گیرد، یعنی سپرده شما دو و نیم برابر می‌شود. چنانچه مشتری بخواهد همین مبلغ را به مدت ۶ ماه سپرده‌گذاری کند، می‌تواند ۱۷۵ درصد مبلغ سپرده وام بگیرد و در مدت زمان ۳۶ ماه تسهیلات را تسویه کند.

برای دریافت این وام نباید چک برگشتی داشته یا به بانک بدهکار باشید. حداقل مبلغ سپرده برای دریافت این تسهیلات ۵ میلیون تومان و بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

 مشتریان حقیقی و صاحبان مشاغل وکسب و کار‌ها می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت؛ ۲ میلیارد ریال در قالب تسهیلات خرد مصرفی و ۵ میلیارد ریال برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکار‌ها می‌باشد. مدت سپرده‌گذاری ۲ الی ۶ ماه با دوره باز پرداخت از حداقل ۱۲ ماه تا حداکثر ۳۶ ماه قابل تعیین شده است. (به ازای هر ماه سپرده گذاری، ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌گردد)

در طرح ارغوان می‌توان امتیاز تسهیلات به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر را با تکمیل فرم منتقل کرد. انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است. کسانی که حساب‌های قرض‌الحسنه‌ی دیگری در بانک سینا دارند می‌توانند برای استفاده از تسهیلات طرح ارغوان حساب باز کنند و دارندگان حساب طرح ارغوان می‌توانند کارت بانکی دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه