مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین دومین روز بدرقه زائران حج از فرودگاه قشم مطرح کرد؛

برقراری پرواز مستقیم از قشم به سرزمین وحی مایه خیر و برکت است / استقبال باشکوهی از زائران در بازگشت از سفر حج خواهیم داشت

برقراری پرواز مستقیم از قشم به سرزمین وحی مایه خیر و برکت است / استقبال باشکوهی از زائران در بازگشت از سفر حج خواهیم داشت
کدخبر : 55566

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمام تلاش های صورت گرفته جهت رفاه حال زائران بیت الله الحرام و ساکنان جزیره قشم بود و امیدواریم با رضایت خداوند متعال و مردم، به عنوان عمل خیر و عامل برکت ثبت شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در آیین دومین روز بدرقه زائران حج از فرودگاه قشم اظهار داشت: امیدوار هستیم خیر و برکت بیشتری برای جزیره قشم را همزمان با بازگشت حجاج از سرزمین وحی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تعامل و هم افزایی خوبی میان دستگاه ها و بخش های مختلف برای فراهم آمدن بستر انجام نخستین پرواز مستقیم از قشم به کشور عربستان شکل گرفت که شایسته تقدیر است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک در فرودگاه بین المللی قشم میزبان حجاج عزیز خواهیم بود و به امید خدا مراسم استقبال از زائران را نیز باشکوه برگزار خواهیم کرد.

براساس این گزارش، در دومین روز از اعزام حجاج به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به جده عربستان، ۲۱۸ تن از زائران بیت الله الحرام با پرواز هواپیمایی ایران ایر، فرودگاه بین المللی قشم را به مقصد سرزمین وحی ترک کردند.

گفتنی است، با برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم امسال برای نخستین بار اعزام حجاج با دو پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم به سرزمین وحی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه