منطقه ویژه اقتصادی لامرد

سرمایه گذاری صنعت منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

سرمایه گذاری صنعت منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد
کدخبر : 56186

کورش فتاحی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تبریک هفته تولید و تجارت و روز صنعت به تلاشگران این عرصه، از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی با اعلام انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: این مجتمع تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد به صورت ریالی و افزون بر ۱۳ میلیون به صورت ارزی (یورو)، احداث و در دوران بهره برداری برای حدود ۱۰۰۰( هزار) نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

فتاحی با تجلیل از سازمان ایمیدرو به سبب نگاه ویژه و حمایت های مستمر از منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: شکوفایی و رشد و توسعه معدن و صنایع معدنی کشور نیازمند برنامه‌ریزی، تدبیر و سرمایه‌گذاری زیادی است که الحمدلله ایمیدرو با استفاده از ظرفیت های قانونی به دنبال هم افزایی، رشد تولید و توسعه پایدار است.

 وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع خود، فرصتی مغتنم برای فعالان صنعتی و اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی نظیر آلومینیوم، پتروشیمی، فولاد، سیمان و سایر صنایع پایین دستی به‌شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه