پرسپولیس تصمیم نکونام را عوض کرد | انتخاب اصلی سرمربی استقلال در پست مهم

پرسپولیس تصمیم نکونام را عوض کرد | انتخاب اصلی سرمربی استقلال در پست مهم
کدخبر : 57487

تردیدی نیست اگر نکونام بخواهد با اتخاذ یک تصمیم احساسی لیگ را با دروازه‌بانی جز حسینی شروع کند در دربی با معمای بزرگی در چهارچوب دروازه‌ مواجه خواهد شد.

 استقلال با کدام دروازه بان لیگ را شروع می‌کند؟ این سؤالی است که بعد از جذب خالدآبادی بیش و کم مطرح می‌شود و برخی تصور می‌کنند جذب این دروازه‌بان جواد نکونام را وسوسه خواهد کرد تا در این پست تغییراتی به وجود آورد اما دست‌کم در هفته‌های آغازین لیگ برتر چنین نخواهد شد و جواد نکونام لیگ را با سیدحسین حسینی آغاز خواهد کرد.

گرچه شماره یک استقلال فصل تلخی را سپری کرد و گاه زیرتیغ انتقادات هواداران نیز قرار گرفت اما به هرشکل تجربه بازی‌های متعدد در قفس توری استقلال و به موازات آن بازی در جام جهانی فوتبال از حسینی دروازه‌بانی با تجربه ساخته و نکونام نیز با تکیه به این سابقه لیگ را با حسینی شروع خواهد کرد. علاوه بر تجربیاتی که این دروازه‌بان دارد، برگزاری دربی در هفته پنجم احتمال هرگونه ریسکی را از سرمربی استقلال خواهد گرفت.

 تردیدی نیست اگر نکونام بخواهد با اتخاذ یک تصمیم احساسی لیگ را با دروازه‌بانی جز حسینی شروع کند در دربی با معمای بزرگی در چهارچوب دروازه‌ مواجه خواهد شد و به همین دلیل نکونام حتی اگر بخواهد در میانه‌های راه به دروازه‌بان دیگری میدان دهد، این پروسه را به بعد از دربی موکول خواهد کرد. حال اگر حسینی از فرصتی که دوباره نصیبش خواهد شد نهایت بهره را ببرد، استفاده از یک دروازه‌بان جدید بازهم به تعویق خواهد افتاد و حسینی به یکه‌تازی خود در قفس توری ادامه می‌دهد اما اگر نتیجه دیگری رقم بخورد، بعد از دربی باید شاهد رونمایی از دروازه‌بان جدید باشیم و احتمالاً نکونام روی خالدآبادی حساب باز خواهد کرد.

به هرحال ماجرای انتخاب دروازه‌بان در روزهای اخیر و بخصوص بعد از جذب خالدآبادی قدری سؤال‌برانگیز شده است اما فارغ از این مباحث احساسی که مطرح می‌شود، نکونام به طور قطع لیگ را با حسینی آغاز خواهد کرد و اگر این دروازه‌بان نتواند به اعتماد سرمربی استقلال پاسخ دهد، او تصمیمات تازه‌ای دراین پست اتخاذ خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه