ازدواج نیکی کریمی با مرد خارجی در آمریکا | این آقا همسر نیکی کریمی است؟

ازدواج نیکی کریمی با مرد خارجی در آمریکا |  این آقا همسر نیکی کریمی است؟
کدخبر : 57488

تصویری از فردی به عنوان همسر نیکی کریمی منتشر شده است که این تصویر درست نیست و آن فرد برادر نیکی کریمی می باشد.

نیکی کریمی  اصالتی تفرشی دارد.  نیکی کریمی  (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است.  نیکی کریمی  یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده. نیکی کریمی  با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.  نیکی کریمی  در گذشته یکبار ازدواج کرده و به دلایل شخصی جدا شده .

نیکی کریمی

نیکی کریمی اصالتا تفرشی بوده و از کودکی به بازیگری علاقه داشته و دبستان درگروه های نمایش و تئاتر مدرسه فعالیت داشته است.

بعد از اتمام تحصیلات مقدماتی راهی کشور آمریکا شد و در رشته طراحی لباس مشغول تحصیل شد و بعد از اخذ مدرک به ایران بازگشت.

نکی کریمی یک خواهر به نام نازنین و یک برادر به نام خشایار دارد و پدر مادر و خانواده اش در لندن ساکن هستند ،اما خودش مقیم ایران بوده و گاهی برای دیدار با خانواده به خارج از کشور سفر می کند.

نیکی کریمی از هنرمندانی است که در عرصه عکاسی نیز فعالیت دارد و چندین گالری و نمایشگاه از آثار خود به معرض دید عموم قرار داده است.

در سال ۱۳۷۲، نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (۱۳۷۱) شد. نیکی کریمی در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۱) نیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید (۱۳۸۱) و واکنش پنجم (۱۳۸۱) شد. نیکی کریمی تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای از جمله داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول ملاقلی پور ،بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته‌است.

کریمی همچنین در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. وی در سال ۲۰۰۷ از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته‌است. در سال ۲۰۱۷، کریمی در لیست «۳۰ تن از زیباترین زنان جهان» از سوی وبگاه بازنت قرار گرفت.

ماجرای ازدواج اول نیکی کریمی

نیکی‌ کریمی سالهای بسیار دور در اوج شهرتش بعد از بازی در فیلم عروس یک بار ازدواج کرد اما بعد از مدتی که همسرش برای حضور کریمی مقابل دوربین اما و اگر به راه انداخت کریمی از او جدا شد.

او بعد از جدایی اولش تاکنون ازدواج دومی نداشته است و فعلا مجرد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه