این خانم جوان همسر سوم امین حیایی است | رونمایی جنجالی امین حیایی از زن سومش غوغا کرد

این خانم جوان همسر سوم امین حیایی است | رونمایی جنجالی امین حیایی از زن سومش غوغا کرد
کدخبر : 57540

عکسی از امین حیایی در کنار یک خانوم منتشر شده است .

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. امین حیایی در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. امین حیایی در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) حاضر شد. وی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت.

امین حیایی

گلایه خواننده معروف از امین حیایی

امین حیایی در گفتگویی اعلام کرد خانواده بیژن مرتضوی بخاطر استفاده از نام این خواننده لس آنجلسی در فیلم سینمایی اخراجی ها گلایه کردند.

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی که به تازگی از او در فضای مجازی منتشر شده، داستان گلایه خانواده خواننده لس آنجلسی را تعریف کرد.

حیایی گفت:سر فیلمبرداری فیلم اخراجی ها بودیم که آقای ده نمکی در قسمت مسجد به ما گفت:« ببینم خودتان دیالوگ ها را چگونه در می آورید» و به همین دلیل با کامبیز (دیرباز) نشستیم و مشورت کردیم و به او گفتم که مثلا شما در صف ایستاده اید و من نمی دانم این صف اعزام به جبهه است و فکر می کنم قرار است این جا چیزی بدهند.

 

در ادامه من از تو می پرسم که «داداش این جا چی میدن؟» توام می گویی «کمپوت میدن». بعد من باز می گویم که «آن والور را هم می دهند؟» و تو می گویی «اگر بچه خوبی باشی تلویزیون هم می دهند» و در پایان می گویم:«پس داداش دستت درد نکنه اسم ما را هم بنویس!».

همین گفته ها به دیالوگ های ما در فیلم تبدیل شد و آقای ده نمکی هم از این دیالوگ ها خیلی خوششان آمد. حتی اسم بیژن مرتضوی را هم از خودم درآوردم. اتفاقا یک روز خانواده آقای مرتضوی را در فرودگاه دیدم و آنها با ناراحتی به من گفتند که درست بود، اسم آقای مرتضوی بر روی یک دزد گذاشته شود؟ من هم در جواب گفتم راستش را بخواهید این اسم آنقدر بداهه بود که من اصلا نمی دانستم چه خواهد شد.

نقش روبروی من پرسید:«اسمت چیست؟» من هم گفتم «بیژن!» بعد گفت:«فامیلیت؟» گفتم:« مرتضوی!» و چون بعد از این که همه به این اسم خندیدند ، آقای ده نمکی هم گفتند چون این نام از مخاطب خنده می گیرد پس خوب است و دیگر آن را از فیلم حذف نکردند و این نام بر روی شخصیت من ماندگار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه