عکس عاشقانه احمد مهران فر و همسرش | خنده های دلبرانه مونا فائز پور برای همسرش

کدخبر : 57648

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت می باشد. او 5 سال است با خانم مونا فئز بود ازدواج کرده است و ثمره این ازدواج یک پسر به اسم نیک می باشد.

 احمد مهران فر بازیگر سینما و تلویزیون است.  احمد مهران فر با سریال پایتخت به اوج شهرت و محبوبیت رسید.  احمد مهران فر متولد 1353 است.  احمد مهران فر در کاشان به دنیا امده است. احمد مهران فر سال 1397 با خانم مونا فائز پور ازدواج کرد و دوسال بعد فرزندشان به دنیا آمد.

احمد مهرانفر جزو خاص‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. خاص نه به خاطر بازی‌هایش، خاص به خاطر ویژگی‌های اخلاقی خودش که در بسیاری از موارد با همکارانش متفاوت است. در او خبری از ادا و اصول‌ نیست. او فارغ از شو‌ها، جلب توجه کردن‌ها و بازیگری جز روی صحنه که در بین عوام هم رایج شده، خودش است. خودی که خیلی دوست دارد آن را پنهان کند. بدترین چیز برای او این است که مخاطبان آثارش به جای باور شخصیتی که آن را جان داده، خود احمد مهرانفر را ببینند. برای همین است که با گریم و لباس شخصیت‌ها، فقط به زبان آنها صحبت می‌کند و هیچوقت حین ضبط یک مجموعه با لباس و ویژگی‌های کاراکترش حاضر به مصاحبه نمی‌شود و ترجیح می‌دهد پایان کار، وقتی خودِ خودش است درباره «ارسطوها و خنجری‌ها و دایی اسدلی‌ها» حرف بزند.

احمد مهران فر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه