تولد فوق لاکچری لیلا اوتادی غوغا کرد | این عکس لیلا اوتادی همه را شوکه کرد

تولد فوق لاکچری لیلا اوتادی غوغا کرد  | این عکس لیلا اوتادی همه را شوکه کرد
کدخبر : 57705

جدیدترین عکس تولد لیلا اوتادی را در ادامه مشاهده می کنید.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون است.لیلا اوتادی علاوه بر بازیگری شاعر نیز می باشد.لیلا اوتادی چند کتاب شعر چاپ شده نیز دارد. لیلا اوتادی  مدرک معماری داخلی دارد. لیلا اوتادی با سریال مهر و ماه شناخته شد.

لیلا اوتادی 

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

سریال زخم نام جدیدترین سریال مسعود آب پررور است که لیلا اوتادی در آن نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی میکند.

داستان سریال زخم :درباره سروان الهام پویا با (بازی لیلا اوتادی ) است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می شود…

ستاره شدن برایش هدف نبوده و معترف است که هیچ تلاشی برای ستاره شدن نمی کند. امتیاز مثبت تئاتر را در این می داند که بازیگر در آن با تماشا گر مستقیم در ارتباط است و امتیاز منفی آن را هم به این نسبت می دهد که مخاطب زیادی ندارد

تئاتر مورد علاقه ا ش نمایش هملت است  از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می دهد.

وی خود را انسان کمال گرایی میداند و می گوید  اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می کنم و این موضوع را یک موفقیت می دانم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه