سبدگردان هدف | شرکت سبدگردان هدف

کسب درآمد بیشتر با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری سبدگردان هدف

کسب درآمد بیشتر با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری سبدگردان هدف
کدخبر : 57782

سبدهای سرمایه‌گذاری بهترین روش سرمایه‌گذاری است که در این میان شرکت سبدگردان هدف به سبب طراحی‌های جذاب و حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌های مردم در جهت سودآوری در سال ۱۴۰۲ به عنوان مجری بهترین روش سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران انتخاب می شود.

به گزارش رضا زکایی خبرنگار پایگاه خبری رصد اقتصادی، شرکت سبدگردان هدف برنامه‌های خود را برای بهره‌گیری تمامی اقشار و آحاد جامعه قرار داده است به‌گونه‌ای که طبق اعلام سبدگردان هدف، سرمایه‌گذاران با هر توان مالی از پس‌انداز ۱۰۰ هزار تومانی تا ۱۰۰ میلیاردی می‌توانند در طرح‌های سبدگردان هدف حضور داشته باشند.

جذب سرمایه‌های داخلی از اولویت‌های حال حاضر کشور در جهت مهار تورم و توسعه اقتصادی پایدار می‌باشد که برای رسیدن به این مهم ابتدا باید سرمایه‌های سرگردان که در حال حاضر به ۲ میلیون همت رسیده است، در مسیری صحیح به کارگرفته شود تا در بازارهای سوداگرانه تبدیل به ارز خارجی و دلار نشوند. در این راستا، برای بهره‌برداری از سرمایه‌های سرگردان و سودرسانی به سرمایه‌گذاران با یک برنامه‌ریزی جامع باید این سرمایه‌ها را در مسیر توسعه و گسترش طرح‌های زیربنایی و تولید جذب کرد.

به همین منظور شرکت سبدگردان هدف، برای عبور از بحران‌های اقتصادی و در راستای شعار سال اقدام به طراحی سبدهای سرمایه‌گذاری با اندوخته‌های اندک و حتی با مبلغ ۱۰ میلیون تومان کرده است که به گفته بنیانگذار این شرکت، بیش از ۷۰ نوع سبد در کنار دیگر طرح‌های این مجموعه برای سرمایه‌گذاران در جهت کسب درآمد و سود بیشتر توسط سبدگردان هدف ارائه می‌شود.

این شرکت با طراحی سبدهای مختلف سرمایه‌گذاری از پایین ترین سطح ریسک پذیری تا بیشترین سطح و همچنین سبدهای سرمایه گذاری با اهداف خاص قبیل سبدهای صنایع ، مهریه، جهیزیه، بازنشستگی، سفر، آتیه و غیره در جهت جذب سرمایه‌گذار برآمده تا از این طریق بتواند نیاز اکثریت جامعه را در مسیر سرمایه‌گذاری با هر مقدار توان سرمایه‌گذاری برآورده کند. در حقیقت تلاش شده است تا تمام سلایق مردم که نیاز به برنامه ریزی مالی دارد، در این سبدها گنجانده شود.

به عنوان مثال برای آتیه تحصیلی، سبد سرمایه‌گذاری آتیه تحصیلی فرزندان طراحی شده است که از مقاطع دانش آموزی گرفته تا دانشگاهی بتوانند یک برنامه آموزشی برای فرزندان خود داشته باشند. و یا اینکه برای خانواده های ایرانی که برنامه ریزی مالی برای انجام سفر ندارند، سبد سفر توسط شرکت سبدگردان هدف طراحی شده تا خانواده‌ها با سرمایه گذاری و اندوخته پولی اندک خود بتوانند از محل سود حاصله برنامه‌ریزی برای سفر را در طول سال برای خود به اجرا بگذارند.

از دیگر سبدهای سرمایه گذاری طراحی شده توسط سبدگردان هدف می‌توان به سبد نیکوکاری اشاره کرد که از محل منابع مالی جمع‌آوری شده و هرچند اندک با انتخاب مقدار برداشت از سود حاصله و محل مصرف به اقدام خیرخواهانه اختصاص خواهد یافت.

با توجه به اینکه سبدهای سرمایه‌گذاری دارای ۲۰ ویژگی ممتاز نسبت به دیگر روش‌های سرمایه گذاری هستند، به همین دلیل شرکت سبدگردان هدف به عنوان بهترین مجری روش سرمایه گذاری امیدوار است که با تداوم این امر نسبت به گسترش خدمات سرمایه‌ای و مشاوره‌ در جهت کسب درآمد و سودحاصله بیشتر اقدام نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه