نفت سپاهان | شرکت نفت سپاهان

فروش روغن موتور سپاهان رکورد زد

فروش روغن موتور سپاهان رکورد زد
کدخبر : 58030

مطابق با گزارش عملکرد ماهانه نفت سپاهان، این شرکت در تیرماه سال جاری با فروش ۳,۲۳۴ میلیارد ریالی روغن موتور بنزینی، بالاترین رکورد میزان فروش را در میان چهار شرکت بزرگ روغن موتوری به ثبت رساند.

 

 به گزارش رصداقتصادی،در چهار ماه ابتدایی سال جاری، شرکت نفت سپاهان با ثبت فروش داخلی 28،059 میلیارد ریالی رشد 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل گزارش کرده است. 

همچنین دربخش فروش کلی، نفت سپاهان مبلغ 64،383 میلیارد ریال را برای چهار ماه منتهی به تیرماه سال جاری در سامانه کدال ثبت کرده که رشد 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.  

همچنین این شرکت در بخش فروش صادراتی محصول اسلک وکس نیز ماه بسیار مطلوبی را پشت سر گذاشته به نحوی که با گزارش مبلغ 1،240 میلیارد ریال، رشد 40 درصدی فروش صادراتی این محصول را به ثبت رسانده است. 

البته با نیم نگاهی به صورت های مالی سه ماهه منتهی به خرداد سال جاری نیز می توان مشاهده کرد که در آمدهای عملیاتی نفت سپاهان با رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل 47،700 میلیارد ریال رسید که البته در این بین سود عملیاتی شرکت با رشد 20 درصدی نسبت به سال گذشته به رقم 13،080 میلیارد ریال افزایش یافت. این درحالیست که در مدت مذکور، شرکتی همچون ایرانول در گزارش مالی سه ماهه امسال با نزول 11 درصدی درآمدهای عملیاتی مواجه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه