خودرو | قیمت خودرو

شوک به بازار خودرو | قیمت خودرو همچنان کاهش است

شوک به بازار خودرو | قیمت خودرو همچنان کاهش است
کدخبر : 58370

قیمت خودرو 30مرداد اعلام شد. بر اساس ابار اعلام شده قیمت خودروهمچنان نزولی باقی مانده است.

قیمت خودرو در ایران همراه با نوسان روبه رو است. قیمت خودرو در کشور ایران به عوامل گوناگونی بستگی دارد. چند روزی است قیمت خودرو دچار کاهش قیمت شده است. امروز دوشنبه 30 مرداد همزمان با روزهای پایانی ماه دوم تابستان قیمت خودرو شیب نزولی دارد . براساس قیمت خودرو اعلام شده  پژو ۲۰۷i دنده‌ای با کاهش قیمت یک میلیونی مواجه بوده است. 

مطابق با پیگیری‌های از نمایشگاه‌های تهران این کاهش قیمت‌ها نتوانستند حجم معاملات را در بازار خودرو افزایش دهند.

بازار خودرو روزهای عجیبی را طی می‌کند و اگر قرار باشد تا وضعیت این روزهای بازار خودرو را در یک کلمه توصیف کرد، تنها باید از کلمه بلاتکلیف استفاده کرد. بررسی روند پنج ماهه قیمت‌ها در بازار خودرو به‌خوبی دلیل بلاتکلیفی را مشخص می‌کند. برای مثال در چند ماه گذشته به شکل میانگین در هر ماه سه هفته قیمت خودرو نزولی بوده و یک هفته قیمت‌ها افزایشی شدند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز همانند روز گذشته کاملاً نزولی بود و تمام خودروهای این بازار با کاهش قیمت مواجه شدند.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای که فیس‌لیفت پژو 206 محسوب می‌شود؛ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی 624 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان قدیمی و محبوب ایران خودرو امروز با چهار میلیون تومان کاهش قیمت، به رقم پایانی 616 میلیون تومان رسید.

شاهین G، لوکس‌ترین سدان سایپا امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی 570 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز، عملکردی مشابه بازار خودروهای داخلی داشت، به نحوی که در هر دو بازار قیمت سه خودرو کاهش یافت.

جک J۴ آپشنال، سدان اقتصادی کرمان موتور با پنج میلیون تومان کاهش قیمت، کمترین نوسان را در بین خودروهای مونتاژی داشت تا با قیمت نهایی 755 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شود.

قیمت خودرو

جک S۵ نیوفیس، محصول قدیمی و محبوب کرمان موتور امروز با 10 میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی یک میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

فونیکس تیگو ۷ پرو، امروز با 20 میلیون تومان کاهش قیمت پرچم‌دار بیشترین کاهش قیمت در بازار خودرو بود تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 730 میلیون تومان در بازار معامله شود.

منبع : تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: