آشا محرابی | عکس جدید اشا محرابی

جذابیت آشا محرابی در 52 سالگی | آشا محرابی با این تیپش همه را شوکه کرد

جذابیت آشا محرابی در 52 سالگی | آشا محرابی با این تیپش همه را شوکه کرد
کدخبر : 58477

آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون است. عکسی جذاب از این بانوی هنرمند را در زیر می بینید.

آشا محرابی بازیگر خوب ایرانی است. آشا محرابی  متولد سال 1352 است. آشا محرابی، فرزند اسماعیل محرابی ،بازیگر است. آشا محرابی در کودکی تجربه بازیگری را دارد. آشا محرابی جز شاگردان استاد سمندریان بوده است. عکسی جذاب از خانم محرابی را در زیر می بینید.

آشا محرابی

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی 31 مرداد ماه سال 1352 در تهران متولد شد او از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون میباشد و دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است. 

آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد، او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر ایرانی است.

فعالیت های کاری آشا محرابی

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

او در سال 1374، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه