دل پیچه | درمان دل پیچه

درمان دل پیچه با سه دمنوش | دمنوش های گیاهی مناسب برای رفع دل پیچه

درمان دل پیچه با سه دمنوش | دمنوش های گیاهی مناسب برای رفع دل پیچه
کدخبر : 58486

اگر شماهم گاه و بیگاه دچار دل پیچه می شوید با دنوش های خاص این مشکل را رفع کنید.

به ناحیه‌ای که بین دنده‌ها و لگن قرار گرفته، شکم می‌گویند. حال دردی که در این بخش می‌پیچد را دل پیچه می گویند. دل پیچه یکی از دردهایی است که هرکسی تجربه کرده است. برای درمان دل پیچه راه های فراوانی دارد. دل پیچه یکی از رایج‌ترین احساساتی است که امکان دارد هرکسی با آن روبه رو شود. در ادامه درمان دل پیچه با دمنوش را می خوانید.

دلپیچه

  • دمنوش زنجبیل

این دمنوش می تواند به خوبی به هضم غذا کمک کند و همچنین حالت تهوع و استفراغ که بر اثر دل پیچه ایجاد شده اند را رفع کند و به نوعی با طبع گرم و تندی که دارد نقش یک مسکن قوی را بازی کند.

دمنوش زنجبیل یک دمنوش دل پیچه است. افراد برای تهیه این دمنوش نیز می توانند ریشه های زنجبیل را در آب داغ بجوشانند و سپس آن را با مقداری عسل برای خوش طعم شدن میل کنند.

  • دمنوش چای سبز

دمنوش چای سبز به عنوان یک دمنوش دل پیچه، یکی از انواع نوشیدنی هایی است که بر درمان بسیاری از بیماری ها تاثیرگذار می باشد.

این دمنوش می تواند به خوبی به درمان مشکلات گوارشی و از بین بردن باکتری های موجود در روده و معده کمک کند و در درمان دل پیچه و اسهال موثر واقع شود.

  • دمنوش نعنا

این دمنوش دل پیچه که با استفاده از برگ های گیاه نعنا تهیه می شود، می تواند التهاب های موجود در روده ها را از بین ببرد. گیاه نعنا مشکلات اسهالی و حالت تهوع شبانه روزی را رفع می کند.

افراد برای تهیه این دمنوش باید مقداری از برگ های گیاه نعنا تازه و یا خشک شده را با آب جوش دم کنند و بعد از دقایقی آن را میل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه