نسرین مقانلو | نسرین مقانلو و پسرش

عکس عاشقانه نسرین مقانلو کنار پسر مرحومش | این عکس دل هرکسی را به درد آورد

عکس عاشقانه نسرین مقانلو کنار پسر مرحومش | این عکس دل هرکسی را به درد آورد
کدخبر : 58529

در زیر کسی کمتر دیده شده از نسرین مقانلو بازیگر کنار پسر مرحومش را مشاهده می کنید.

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون است. نسرین مقانلو متولد سال 1347 است. نسرین مقانلو تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است. نسرین مقانلو سالهاست ازدواج کره است دو دو فرزند دارد. ارشیا فرزند نسرین مقانلو سال گذشته فوت کردند. نسرین مقانلو در چند فیلم با پسر مرحومش هم بازی بوده است.

نسرین مقانلو

بیوگرافی نسرین مقانلو 

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد.نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

فوت پسر بزرگ

متاسفانه روز ۸ مهر ۱۴۰۱ نسرین مقانلو فرزند اول خود «ارشیا» را که ۱۰ روز بیشتر نبود از آمریکا به ایران بازگشته بود بر اثر عارضه مغزی (سکته مغزی) از دست داد

خانم مقانلو در مصاحبه ای اعلام کرد: پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود، حتی در آمریکا نیز به درمانش ادامه داد

روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم دیگر در این دنیا نبود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه