وام |وام قرض الحسنه

خبر فوری | این بانک وام 300 میلیونی می دهد

خبر فوری | این بانک وام 300 میلیونی می دهد
کدخبر : 58589

بانک توسعه تعاون به منظور گسترش هر چه بیشتر فرهنگ قرض الحسنه و تلاش برای رفع نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «مائده» را تدارک دیده است.

وام قرض الحسنه  دقیقاً در مقابل رباء قرار دارد.  وام قرض الحسنه، وامی  بدون سود و با کارمزد کم است.  وام قرض الحسنه یکی از انواع وام ها می باشد. بانک های مختلف وام قرض الحسنه ارائه می دهند. دریافت وام قرض الحسنه شرایط مختلفی دارد. 

وام ضروری

 به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، آن دسته از مشتریانی که در یکی از شعب بانک توسعه تعاون سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و گردش حساب مناسب را ایجاد کرده باشند، می‌توانند برای تسهیلات مائده درخواست بدهند. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 300 میلیون تومان می‌رسد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد. مبلغ کارمزد براساس تشخیص بانک بین صفر تا چهار درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز بین 10 تا 48 ماه بوده و متناسب با شرایط مشتریان تعیین می‌شود.

در صورتی که بانک میزان کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه را برای متقاضیان در نظر بگیرد، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 818 هزار و 182 تومان است. جمع کل اقساط این تسهیلات نیز به 330 میلیون تومان می‌رسد.

نگاهی به اهداف و افتخارات بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه تعاونی و به وجود آوردن زمینه‌های عدالت اجتماعی براساس برنامه‌های وزارت تعاون، حمایت مالی و اعتباری از فعالیت‌های مختلف، فراهم کردن بستر برای توسعه هر چه بیشتر مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت دادن به بخش تعاونی، کمک به تعاونی‌ها در داشتن نقش موثر در بازارهای بورس و سرمایه و … به وجود آمد.

این بانک طی چند سال فعالیت خود تندیس بیمه گذار برتر 99، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری و … را به دست آورده است.

منبع : اقتصاد 100

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: