نیوشا ضیغمی | چهره جدید نیوضا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و چهره جدیدش | نیوشا ضیغمی با چهره جدیدش همه را شوکه کرد

نیوشا ضیغمی و چهره جدیدش | نیوشا ضیغمی با چهره جدیدش همه را شوکه کرد
کدخبر : 58595

نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی و چهره جدیدش درادامه خواهید دید.

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره ایرانی است. نیوشا ضیغمی از طرف مادرش اصالتا کرد می باشد.  نیوشا ضیغمی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. نیوشا ضیغمی با سریال در چشم باد شناخته شد. نیوشا ضیغمی سالهاست ازدواج کرده است و یک دختر به اسم لنا دارد. نیوشا ضیغمی مدتی است یک کلینیک زیبایی را اداره می کند.نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است.او در مورد آشنایی خودش و همسرش می گوید :حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نخستین سریال و فیلم نیوشا ضیغمی

نخستین سریال او سریال چشم در باد بود که در نقش یک دختر روستایی ایفای نقش کرد و نخستین فیلم او تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی بود و این همکاری ادامه پیدا کرد و او در فیلم شوریده هم ایفای نقش کرد.

وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد ولی تمام این فیلم ها بعد از چند سال تاخیر اکران محدود شدند و توانایی های نیوشا در این فیلم ها و مخصوصا شوریده چندان دیده نشد. اما سال 85 سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند بود.

با اکران فیلمهای پارک وی و مخصوصا اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست و نقش نرگس در فیلم اخراجی ها با بازی ضیغمی برای مردم ماندگار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه