بهرام رادان | عکس قدیمی بهرام رادان

عکسی کمتر دیده شده از بهرام رادان | بهرام رادان از زمین تا آسمون عوض شده

عکسی کمتر دیده شده از بهرام رادان | بهرام رادان از زمین تا آسمون عوض شده
کدخبر : 58720

عکسی بسیار قدیمی از بهرام رادان در کنار شهاب حسینی را در زیر مشاهده می کنید.

بهرام رادان  بازیگر سینما و تئاتر است. بهرام رادان در سریال ها و فیلم های مختلف ایفای نقش کرده است. بهرام رادان به تازگی مراسم عروسی خود با مینا مختاری را در گرجستان برگذار کرده است. بهرام رادان در ایفای نقش ناصر الدین شاه در سریال جیران بسیار محبوب دلها شد.   در ادامه عکس دیده نشده از بهرام رادان  را تماشا می کنید .

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.بهرام رادان  در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمده است، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و ۲ خواهر و ۱ برادر دارد.

ورود به کلاس بازیگری

بعد از خدمت سربازی وقتی ۲۱ ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس های بازیگری «هیوا فیلم» خورد، گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس ها در آوردم.

سیمرغ اول

رادان سپس برای بار دوم در فیلم «آواز قو» بازی کرد که این فیلم در سال ۱۳۷۹ مصادف با گشایش های سیاسی دوره اصطلاحات «سید محمد خاتمی» به شدت به چشم آمد.

اما شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال ۱۳۸۲ شروع شد که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه