خودرو | قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز 6 شهریور 1402| ارزانی به بازار خودروهای مونتازی بازگشت

قیمت خودرو امروز 6 شهریور 1402| ارزانی به بازار خودروهای مونتازی بازگشت
کدخبر : 58726

اقتصاد۱۰۰ - قیمت خودرو در بازار امروز 6 شهریور 1402، نسبتاً باثبات گزارش می‌شود. اما با این وجود، یکی از خودروهای مونتاژی در یک اتفاق غیرمنتظره، حدود 50 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

قیمت خودروهای ایران  در جهش ناگهانی بالا رفت. قیمت خودروهای ایران خودرو با عرضه و تقاضای هم خوانی ندارد. قیمت خودروهای ایران خودرو با قرعه کشی کمی ارزان تر می شود. با قرعه‌کشی می توان گفت قیمت خودروهای ایران خودرو کم می شود. قیمت خودروهای ایران خودرو امروز 6 شهریور ۱۴۰۲اعلام شد.

 

خودرو

کوئیک S دنده دستی از جدیدترین هاچ‌بک‌های تولیدی سایپا به شمار می‌رود که روز گذشته، کاهش چهار میلیون تومانی را تجربه کرده بود. اما امروز هیچ تغییری نداشت و با قیمت 345 میلیون تومانی روز گذشته معامله می‌شود.

شاهین G سایپا که فعلاً، لوکس‌ترین محصول تولیدی این شرکت محسوب می‌شود، نسبت به روز گذشته حدود چهار میلیون تومان افت قیمتی داشته و از کانال 570 میلیون، به کانال 566 میلیون تومان سقوط کرد.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 یکی دیگر از هاچ‌بک‌های بازار خودرو داخلی بوده که طی چند هفته اخیر، تغییر چندانی نداشت اما از آغاز امروز حدود پنج میلیون تومان افت قیمتی را تجربه کرد و به نرخ 475 میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس بنزینی سدان نسبتاً جدید ایران خودرو بوده که با گذشت دو روز از آغاز معاملات هفتگی، هیچ تغییر قیمتی نداشته و با همان قیمت 565 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

افت قیمت خودروهای مونتاژی از آغاز امروز، شدیدتر از داخلی‌های بازار است.

جک J4 آپشنال که از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار به شمار می‌‎رود، از هفته گذشته هیچ تغییری نداشت. اما از آغاز امروز با حدود پنج میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته، روی کانال 750 میلیون تومانی ثابت شد.

چری آریزو 5 توربو جدید همان‌طور که از نامش پیداست، یکی از جدیدترین سدان‌های مونتاژی مدیران خودرو بوده که با افت 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال یک میلیارد و 120 میلیون تومان وارد شد.

بسترن B30 با مدل 1400 جزو سدان‌های توقف تولید خورده بهمن موتور بوده که از چند هفته گذشته روند ثابتی داشت؛ از آغاز امروز حدود 50 میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ یک میلیارد و 100 میلیون تومان رسید. به این ترتیب، رکورددار کاهش قیمت از آغاز امروز مربوط به بسترن B30 است.

فونیکس تیگو 7 پرو نیز یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی با افت قیمت بالا به شمار می‌رود. این خودرو حدود 20 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته خرید و فروش می‌شود و به قیمت یک میلیارد و 680 میلیون تومان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید