داریوش فرضیایی | مادر داریوش فرضیایی

عکس عاشقانه داریوش فرضیایی و مادرش | عمو پورنگ با این عکسش اشک همه را در آورد

عکس عاشقانه داریوش فرضیایی و مادرش | عمو پورنگ با این عکسش اشک همه را در آورد
کدخبر : 58772

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ است. او به شدت به مادرش علاقه دارد و در فضای مجازی مطالبی درباره مادرش به اشتراک می گذارد.

 داریوش فرضیایی مجری برنامه کودک است.  داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ است.  داریوش فرضیایی در سال 1355 متولد شده است. پدر داریوش فرضیایی ترک آذری است و مادرش شمالی. داریوش فرضیایی با برنامه کودک پورنگ و تورنگ به اوج شهرت رسید. عمو پورنگ علاوه بر مجری گری ،برنامه سازی هم می کند.  

داریوش فرضیاییبیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می کند.بعنوان فرزند یکی مانده به آخر از پدر تورک و مادری شمالی به دنیا آمد ، پنج برادر و دو خواهر دارد که یکی از برادرانش را چند سال قبل در اثر بیماری از دست داد.

ورود به رادیو

سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و رفته رفته در کارهایی چون گل پسر و ننه بلقیتس در رادیو بعنوان بازیگر ادامه داد.او سپس چندین تجربه اجرا برای بچه ها در مهدکودک ها بدست آورد.

شروع فعالیت هنری عمو پورنگ

داریوش فرضیایی از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آن ها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

با برنامه «ما و شما» که به کارتون‌ های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه