لاغری | رژیم خیار

با این رژیم خاص سریع لاغر شو| کاهش وزن سریع با رژیم خیار

با این رژیم خاص سریع لاغر شو| کاهش وزن سریع با رژیم خیار
کدخبر : 58826

اگر شماهم به دنبال روشی برای کاهش وزن سریع هستید ما به شما رژیم خیار را پیشنهاد می کنیم.

خیلی از افراد این روزها به دنبال کاهش وزن و لاغری هستند. روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. رژیم های مختلفی برای پااین آوردن وزنتان وجود دارد. ما به شما رژیم خیار را پیشنهاد می کنیم.

آیا رژیم خیار باعث کاهش وزن می‌ شود

 

 

طرفداران رژیم لاغری سه روزه خیار معتقد هستند که این رژیم در کوتاه مدت می‌تواند تأثیرات زیادی بر روی کاهش وزن داشته باشد، اما سؤال این است که آیا خواص خیار برای لاغری از نظر علمی هم ثابت شده است یا خیر؟ در مورد میزان تأثیر‌گذاری خیار بر روی کاهش وزن تحقیقات علمی انجام نشده اما کم کالری بودن خیار خود دلیل محکمی است برای نشان دادن تأثیر‌گذاری آن برای کاهش وزن، زیرا با این رژیم و مصرف منظم خیار کالری کمی وارد بدن می‌شود و بدن کالری مورد نیاز را از طریق چربی سوزی و کاهش وزن به دست می‌آورد. رژیم لاغری خیار باعث کاهش وزن می‌شود اما نکته مهم این است که بعد از رسیدن به وزن ایده‌آلتان بتوانید وزن خود را حفظ کرده و مجدد به وزن سابق بازنگردید.

روش‌ های مصرف خیار برای کاهش وزن

 

برای کاهش وزن و برای لاغری شکم اولین قدم کاهش میزان کالری دریافتی روزانه است. یک عدد خیار در حدود 14 کالری دارد که این مقدار از یک درصد نیاز روزانه بدن به کالری هم کمتر است. از طرفی دیگر بدون چربی بودن خیار سبب شده تا مصرف خیار به هر میزانی هم که باشد تأثیری بر روی چاقی و اضافه وزن نداشته باشد. در ادامه با روش‌های مختلف مصرف خیار برای کاهش وزن آشنا می‌شوید. 

 

آب خیار بنوشید: مصرف روزانه آب خیار برای لاغری بسیار مفید و مؤثر است. آب خیار بدن را پاکسازی کرده و آن را سالم نگه می‌دارد. برای تهیه آب خیار تنها کافی است تا خیار را تکه تکه کرده و قطعات را درون مخلوط کن بریزید. برای طعم دادن به آب خیار می‌توان مقداری آب لیمو، گشنیز تازه و چند تکه کوچک زنجبیل به آن اضافه کرده و مواد را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک مخلوط یکدست به دست بیاید. بهترین زمان به منظور مصرف آب خیار برای لاغری صبح به صورت ناشتا است. با معده خالی آب خیار مصرف کنید تا علاوه بر کاهش وزن در طول روز سرحال و با نشاط باشید. 

 

سالاد خیار: در بیشتر موارد اشتهای زیاد باعث اضافه وزن می‌شود. زیرا افراد با اشتها غذای بیشتری می‌خورند و غذای بیشتر هم به معنای کالری بیشتر و در نهایت اضافه وزن است. یک راه بسیار آسان برای کاهش وزن خوردن یک تکه خیار قبل از غذا است. خیار تا حد زیادی اشتها را کاهش داده و به این ترتیب سبب کاهش کالری دریافتی می‌شود. در خصوص خیار و مزایای مصرف آن بهتر است بدانید که خیار سرشار از آنتی اکسیدان و ویتأمین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است در نتیجه با مصرف خیار نیاز نیست نگران کمبود مواد مغذی مورد نیاز بدنتان باشید. 

 

ماست و خیار: ماست و خیار خود یک وعده غذایی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی هم دارد، به خصوص در روز‌های گرم تابستان! اگر هدف شما از مصرف ماست و خیار کاهش وزن است بهتر است برای تهیه‌ی آن از ماست بدون چربی استفاده کنید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه