فولاد خراسان | شهرام بقراط

شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولاد خراسان برنده نشان عالی شد

شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولاد خراسان برنده نشان عالی شد
کدخبر : 59030

شهرام بقراط مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به پاس اقدامات ارزشمند و کاربردی در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی، موفق به دریافت تقدیرنامه از انجمن روابط عمومی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری رصداقتصادی، شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولاد خراسان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی CCSR که در مرکز همایش های صدا و سیما با حضور سکینه سادات پاد، معاون رئیس جمهور در امور اجتماعی، علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مدیران شرکت های بزرگ کشور برگزار شد برنده جایزه مسئولیت های اجتماعی شد.

 در طی این مراسم از مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان شهرام بقراط، به عنوان مدیری پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی با اهدای نشان عالی مسئولیت های اجتماعی سطح پیشرفته (بالاترین سطح) و معرفی طهمورث جوان بخت مدیرعامل این شرکت به عنوان سفیر مسئولیت های اجتماعی و عنوان "برند خوب" تقدیر شد.

در آیین آغازین این همایش، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی "عصر روابط عمومی" و برخی"عصر مسئولیت اجتماعی" می دانند، بیان کرد: از یک سو امروزه با توجه به اهمیت و کارکردهای ارتباطی، نمی توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی نیاز از روابط عمومی تصور کرد، لذا جامعه امروز هم به روابط عمومی و هم به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد.

در ادامه علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ارتباط روابط عمومی‌ و مسئولیت اجتماعی به ارائه توصیه ‌های کاربردی و تشریح استانداردهای مسئولیت ­پذیری اجتماعی در روابط عمومی پرداخت و افزود:  فناوری­‌های نوین بر سبک زندگی، حتی نوع تفکر و نگرش به جهان هستی تاثیرگذاشته و ما از روابط عمومی‌­های اولیه با کار ویژه‌هایی که برای اطلاع‌­رسانی، پل ارتباطی، انجام تبلیغات، تسهیل دسترسی مردم به مسئولان بوده است فاصله گرفته ‌ایم.

وی افزود: اگر ما روابط عمومی را هنر خدمت به مردم، جلب مشارکت، زمینه­‌ساز و فراهم کننده توسعه، تجمیع تقاضاها ، فرموله کردن و دسته­‌بندی آنها و انتقال به مسئولان و پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه­‌ها و بالاخره در نقش نظارت عمومی تعریف کنیم، آنگاه رابطه معنادار روابط عمومی­‌ها و مسئولیت اجتماعی را بهتر درک می­‌کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم به پاس اقدامات اثرگذار و راهبری ارزنده دکتر طهمورث جوان بخت، مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در اهتمام به مسئولیت های اجتماعی،  لوح سپاس و نشان "سفیر مسئولیت های اجتماعی" به ایشان اهدا شد و شهرام بقراط مدیر روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان هم "نشان عالی مسئولیت های اجتماعی" را دریافت نمود. همچنین با توجه به نقش اثربخش روابط عمومی ها در ارتقاء افکار عمومی و اطلاع رسانی موثر در حوزه های مختلف، تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی به روابط عمومی فولاد خراسان  اعطا شد.

شرکت فولاد خراسان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی رویکردها و برنامه‌های متعددی را در گذشته اجرا نموده است و برای آینده شرکت نیز رویکردهای ویژه‌ای را در نظر دارد. گستردگی فعالیت‌های زیست‌ محیطی و اجتماعی مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون وجود داشته است و شرکت با نگاه متعالی خود نه به عنوان یک تولید کننده محض بلکه به عنوان یک عامل موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی همواره فعالیت‌های متعددی را مرتبط با مسئولیت اجتماعی خود انجام داده.

از جمله مسئولیت های اجتماعی فولاد خراسان می توان به پویش «مهر همدلی» که با هدف پیشگیری از بازماندن دانش آموزان نیازمند از تحصیل اخیرا به ابتکار مدیرعامل این شرکت راه اندازی شده است اشاره کرد و همچنین کمک قابل توجه به تامین تجهیزات برای اداره آموزش و پرورش شهرستان، اعزام ماشین آلات شرکت برای کمک به رفع مشکلات ناشی از سیل در روستای سلیمانی، کمک به احیای کسب و کارهای محلی با ایجاد امکان اخذ تسهیلات و کمک به برگزاری برنامه های فرهنگی نظیر یادواره شهدا و تجلیل از قهرمانان ورزشی را می شود برشمرد.

فولاد خراسان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه