اموال تملیکی | سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

عرضه 1500 میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی

عرضه 1500 میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی
کدخبر : 59093

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در پنجمین مزایده سراسری این سازمان یک هزار و 788 پارتی کالا به ارزش 1500 میلیارد تومان عرضه می شود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی با بیان جزئیات مزایده الکترونیکی 271 اموال منقول  این سازمان اظهار کرد: این مزایده به عنوان پنجمین مزایده سراسری سازمان از ساعت 8 صبح  13 شهریورماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز دوشنبه 20 شهریورماه جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده وهمچنین ارائه پیشنهاد به وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود:  این مزایده به صورت سراسری در 30 استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مزایده یک هزار و 788 پارتی کالا عرضه می شود گفت: ارزش پایه این تعداد پارتی 1500 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

غلامی تصریح کرد: در این مزایده خودروهای سواری، راهسازی، لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی عرضه می شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی  خاطرنشان کرد: در چهارمین مزایده سراسری اموال تملیکی که با مشارکت ۳۰ استان با عرضه انواع کالاها از جمله ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سنگین، خودروهای سواری، لوازم الکترونیکی و ابزارآلات برگزار شد، ۸۸۰ میلیارد تومان کالا به فروش رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه