سازمان منطقه آزاد قشم

برگزاری بیش از 3700 "نفر ساعت" دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم/ توسعه گردشگری بر مبنای تخصص و دانش

برگزاری بیش از 3700 "نفر ساعت" دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم/ توسعه گردشگری بر مبنای تخصص و دانش
کدخبر : 59096

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری بیش از 3700 "نفر ساعت" دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: توسعه و ارتقای صنعت گردشگری در جزیره قشم بر مبنای دانش، مهارت و تخصص یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت به حساب می آید و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیز با همین هدف انجام شده است.

وی ادامه داد:  از مهمترین سرفصل های دوره های آموزشی می توان به "شناخت صنعت گردشگری و قوانین و مقررات"، "مدیریت منابع انسانی  و رفتار سازمانی"، " زبان تخصصی در گردشگری"، " آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری" اشاره کرد.

به گفته گورانی، " بازاریابی و فروش"، "قرائت آفیس"، "ایمنی و بهداشت در گردشگری"، " پیشگیری در کنترل بیماری های ناشی از پشه آئدس" و " خانه داری و اتاق داری" از دیگر سرفصل های دوره های آموزشی برگزار شده، به شمار می روند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: دوره آموزشی کندوره با هدف معرفی محصولات صنایع دستی به جامعه هتلداران نیز برای علاقه مندان به این حوزه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این دوره ها پس از نیازسنجی و احصای مهمترین موضوعات آموزشی مورد نیاز صنعت گردشگری جزیره قشم با استفاده از اساتید مجرب کشور برگزار شده و در آینده نیز به صورت تخصصی تر و برای مخاطبان بیشتری از جمله بومگردی ها، راهنمایان تور و بلدمحلی ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه