به منظور تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه هرمزگان انجام شد؛

بازدید کارشناسان اموال تملیکی ۱۶ استان از بندر شهید رجایی

بازدید کارشناسان اموال تملیکی ۱۶ استان از بندر شهید رجایی
کدخبر : 59606

کارشناسان حوزه جمع آوری اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که از ۱۶ استان کشور به هرمزگان سفر کرده اند، به بازدید بندر شهید رجایی رفته و از نزدیک در جریان نحوه ترخیص و تعیین تکلیف کالا قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از برنامه های نشست تخصصی دو روزه تعیین تکلیف کالاهای متروکه استان هرمزگان که با حضور اعضای هیئت مدیره و نمایندگان قوه قضاییه در هیئت عالی نظارت این سازمان و مدیران کل تعدادی از استان ها برگزار شد، بازدید از منطقه ویژه شهید رجایی بود.

در این بازدید که مدیران کل ادارات استانی نیز حضور داشتند، حضور در سازمان بنادر و دریانوردی، خدمات بندری، اداره متروکه گمرکات استان هرمزگان، پایانه کانتینری سازمان اموال تملیکی، پایانه شرکت افق چکاد، انبارها و محوطه های بندری تحت قرارداد شرکت های حقوقی و محوطه سه هکتاری اداره بنادر که حسب سفر معاون اول رییس‌جمهور در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته است، از مهم ترین برنامه ها بود.

نحوه تخلیه و بارگیری کانتینر از کشتی های غول پیکر، استریپ کردن، چیدمان، صورتجلسه و فک پلمب کانتینرها از دیگر مباحث بود که کارشناسان تحت تعلیم قرار گرفتند.

شرکت در جلسه توجیهی و آموزشی پایانی با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران کل استانی از دیگر برنامه های آموزشی کارشناسان استان های قزوین، زنجان، یزد، کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، قم، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان،  فارس، بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این نشست دو روزه بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه