بانک تجارت | فاطمه باقری

تجارت سودمند اصناف در دومین جشنواره بزرگ وتجارت

تجارت سودمند اصناف در دومین جشنواره بزرگ وتجارت
کدخبر : 59710

جشنواره اصناف بانک تجارت با شعار «این تجارت سودمند است»، با هدف توسعه تعامل و ارج نهادن به مشتریان اصناف از دهم شهریور آغاز و تا پایان آذر ادامه دارد و به پاس وفاداری این بخش از مشتریان، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌نماید.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار پایگاه رصد اقتصادی، جشنواره بزرگ بانک تجارت (ویژه اصناف) یک رویداد بزرگ برای تقدیر از همراهی صاحبان اصناف مختلف است؛ آن‌هایی که در طول سال، همراه با بانک تجارت، تلاش می‌کنند تا تجارتی سودمند را تجربه کنند.

طبق اعلام بانک تجارت دومین جشنواره اصناف این بانک با جوایز متنوع و ارزنده و با شعار «این تجارت سودمند است» با سه جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو به ارزش سه میلیارد ریال، هفتادوهفت جوایز نقدی به ارزش دویست میلیون ریال و 1378 فقره امتیاز تسهیلات بانکی یک، دو و پنج میلیارد ریالی در تاریخ دهم شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

شرایط و نحوه کسب امتیاز در دومین جشنواره اصناف بانک تجارت

​مشتریان بانک تجارت که مایل به شرکت در جشنواره ویژه بانک تجارت (ویژه اصناف) هستند، می‌توانند از طریق اقداماتی مثل افتتاح حساب، افزایش میانگین منابع، تعداد چک‌های عهده و واگذار شده، میزان تراکنش‌های POS و همراه بانک تجارت و … امتیاز خود را افزایش دهند.

مشتریان بخش اصناف برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو به ارزش سه میلیارد ریال باید ۱۰۰۰ امتیاز و برای ورود به قرعه‌کشی سایر جوایز ارزنده این جشنواره حداقل 300 امتیاز کسب کنند.

افتتاح حساب 5 امتیاز، میانگین منابع در بیست میلیون ریال در هرماه به ترتیب در حساب‌های جاری، کوتاه‌مدت و بلند‌مدت 4و3و1 امتیاز، هرچک عهده و واگذاری 2 امتیاز، داشتن پایانه فروشگاهی بانک تجارت با حداقل 25 تراکنش یا 300 میلیون ریال در ماه 5 امتیاز و جمع مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت هر 200 میلیون ریال 1 امتیاز را برای مشتریان در بر خواهد داشت.

واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و بخش‌های گوناگون آن که مشتری بانک تجارت به حساب می‌آیند، برای ورود به این جشنواره به کسب حداقلی از امتیاز نیاز دارند.

برای ورود به قرعه‌کشی جشنواره حداقل 300 امتیاز و برای ورود به قرعه‌کشی ویژه (یعنی همان سه جایزه سه میلیارد ریالی) حداقل 1000 امتیاز لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه