رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد:

تلاش های مضاعف استان البرز در اجرای طرح نسخه الکترونیک

تلاش های مضاعف استان البرز در اجرای طرح نسخه الکترونیک
کدخبر : 59808

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی البرز گفت: در زمینه نسخه الکترونیک البرز جزو استان های اول است که این موضوع در مراکز دولتی 100 درصد محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، شهرام صیادی در آیین دومین‌ اجلاس مدیران‌ منطقه ۶ سازمان بیمه سلامت که به میزبانی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه در استان البرز 11 برابر میانگین تراکم کشوری جمعیت وجود دارد، اظهارداشت: سه میلیون و 700 هزار نفر در استان البرز از خدمات درمانی بهره مند و تحت پوشش بیمه قرار دارند.

صیادی با بیان‌ این‌ مهم که در شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشکده پزشکی سال تحصیلی را آغاز کردند گفت: با بیمه سلامت تعامل خوبی داریم و در بحث بیماری های خاص و صعب العلاج اقدامات خوبی صورت گرفته و هم اکنون حدود 50 هزار نفر تحت پوشش هستند.

وی ادامه داد: در خصوص بیماری های تالاسمی در تلاش هستیم در بیمارستان امام علی (ع) بتوانیم به این نوع بیماران خدمات ارائه داده و علاوه بر خدمات مالی، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی را به این بیماران ارائه دهیم .

‌صیادی تصریح کرد: استان البرز در زمینه ارایه خدمات ناباروری وضعیت خوبی نداشت و متاسفانه در این زمینه دارای مشکلاتی بودیم که با تلاش بیمه سلامت توانستیم مرکز امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ و بیمارستان کمالی کرج را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهیم تا هزینه برای افراد نابارور کاهش یابد.

وی ادامه‌ داد: خوشبختانه در بحث جوانی جمعیت دارای توفیقات خوبی بوده ایم اما هم اکنون در ابتدای راه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت: در زمینه نسخه الکترونیک االبرز جزو استان های اول است که این موضوع در مراکز دولتی 100 درصد محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه