معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز:

خدمات سازمان بیمه سلامت در جهت حفظ حقوق بیماران است

خدمات سازمان بیمه سلامت در جهت حفظ حقوق بیماران است
کدخبر : 59809

معاون‌ سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: خدمات سازمان بیمه سلامت در جهت حفظ حقوق بیمار است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مرتضی ولی پوری در آئین دومین‌ اجلاس مدیران‌ منطقه ۶ سازمان بیمه سلامت که به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر همه رزمندگان و آزاده ها و مردم شهید پرور ایران زمین گفت: شهدا و رزمندگان اسلام با نثار خون‌ پاک خود باعث شدند نظام اسلامی و ملت ایران حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد و این یک افتخار است .

معاون‌ سیاسی امنیتی استانداری البرز تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و مذهبی و به خصوص بهداشت و سلامت داشته و نقش بزرگ بیمه سلامت در این زمینه بسیار کارگشا و موثر بوده است.

ولی پوری بیان داشت: بیمه سلامت خدمات ارزنده ای در همه دولت ها به خصوص در دولت سیزدهم به همه اقشار بخصوص محرومان جامعه و گروه هدف داشته است.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد بیمه سلامت در سطح جامعه تحت پوشش قرار دادن اقشار جامعه بوده همچنین تحت پوشش قرار دادن اقشاری که تحت پوشش هیج بیمه ای نبوده اند.

این‌ مسئول ادامه داد: بیمه سلامت دارای مزایای بسیاری برای جامعه هدف خود است که از جمله این مزایا میتوان به پرداخت حداقلی حق بیمه و قرار داد گسترده با مراکز درمانی اشاره کرد.

وی افزود: از همه مهمتر توصیه و تاکید مقام معظم رهبری در راستای تامین و بیمه سلامت تمام اقشار بوده که این موضوع خوشبختانه محقق شده است.

ولی پوری گفت: تکریم کارشناسان بیمه در برخورد و همکاری با جامعه هدف و ذینفعان یکی دیگر از نکات مثبتی است که در بیمه سلامت مشهود است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار البرز افزود: مدیریت راهبری، بهبود نظام اقتصادی نقش اساسی در بیمه سلامت دارد و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم است که نقش خود را ایفا کرده و کیفیت بخشی و کاهش تصدی گری از دیگر اقدامات بیمه سلامت است.

به گفته معاون استاندار البرز؛ الکترونیکی کردن پرونده ها جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم بتوانیم قدم های بیشتری برای مردم برداریم .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه