داریوش مهرجویی | منزل داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

جزییات مهم و جدید از قتل داریوش مهرجویی | قاتل آشنا بود

جزییات مهم و جدید از قتل داریوش مهرجویی | قاتل آشنا بود
کدخبر : 60712

روزنامه اعتماد جزئیات جدیدی از انگیزه قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر کرد.

شنیده‌های «اعتماد» خبر از این می‌دهد افرادی که به عنوان متهم و عامل اصلی این جنایت بازداشت و اعتراف کردند، ممکن است توسط فرد یا افرادی اجیر شده باشند ولی هنوز این موضوع از سوی مراجع قضایی تایید نشده است.

   به گزارش عرشه آنلاین به نقل از اعتماد، جنایت وحشتناک ۲۲ مهر ماه در زیبادشت کرج، از تهدید با چاقو از سوی فردی ناشناس علیه داریوش مهرجویی و همسرش از یک هفته پیش از قتل شروع و با کشتن این دو از طریق متهمان که از سوی پلیس اعلام شده باغبان و کارگر خانه مهرجویی بوده، پایان یافت. مهرجویی و همسرش دو روز بعد از مصاحبه با «اعتماد» شنبه شب در ۲۲ مهر ماه حدود ساعت ۹ الی ۱۰ توسط افرادی در ویلای شخصی‌شان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیدند. خبر تقریبا یکی، دو ساعت پس از حادثه فضای مجازی و رسانه‌ها را منفجر کرد و افکار عمومی خصوصا جامعه هنری را در بهت و شوک فرو برد. پلیس یک روز بعد از انتشار خبر قتل این دو زوج هنری؛ سه نفر، دو روز بعد هفت نفر و سه روز بعد ۱۰ نفر را به عنوان مظنون دستگیر کرد.

البته یک منبع آگاه در مورد تعداد مظنونان بازداشت شده توسط پلیس به «اعتماد» گفت اینکه رسانه‌ها اعلام کردند؛ حدود ۱۰ نفر به عنوان مظنون در این پرونده بازداشت شده بودند، صحیح نیست!‌ «حدود ۲۰ نفر» بازداشت شده بودند. این منبع آگاه در ادامه گفت: «متهم اصلی پرونده قتل مدت‌ها به عنوان کارگر به خانه قربانیان رفت و آمد داشت و پس از سرقت خانه مهرجویی و شکایت او، این فرد دستگیر شد و از مهرجویی کینه به دل گرفت. عامل اصلی جنایت شب حادثه با همدستی سه نفر دیگر به این خانه رفته و جنایت هولناک را رقم زدند. آنها ابتدا داریوش مهرجویی را کشته و بعد سراغ همسرش رفته و با او درگیر شده و در نهایت وحیده محمدی‌فر را به قتل رساندند.»

شنیده‌های «اعتماد» خبر از این می‌دهد؛ افرادی که به عنوان متهم و عامل اصلی این جنایت بازداشت و اعتراف کردند، ممکن است توسط فرد یا افرادی اجیر شده باشند ولی هنوز این موضوع از سوی مراجع قضایی تایید نشده است. 

چند ساعت بعد حسین فاضلی‌هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز نیز به میزان گفت: «تعداد متهمان اصلی پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ۴ نفر رسید. متهم چهارم که روز پنجشنبه دستگیر شده اموال مسروقه را همراه داشته است. در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، ۴ نفر حضور داشتند که در بازداشت به سر می‌برند. ۳ نفر از این افراد در روزهای گذشته دستگیر شده بودند و نفر چهارم که در صحنه قتل حضور داشت با دستور قضایی بازداشت شد. همراه فردی که روز پنجشنبه بازداشت شده است، چاقو و ۲ عدد گوشی تلفن همراه و چند قطعه طلای همسر داریوش مهرجویی کشف شده است. همزمان آثار به جامانده در صحنه قتل مرحوم داریوش مهرجویی جهت بررسی به آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا ارسال شد.

همچنین در بازجویی‌های صورت گرفته چند نفر اقاریری در خصوص قتل و نحوه آن داشتند. علاوه بر اقرار متهمان حسب تایید و اعلام آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا برخی آثار به جامانده از صحنه قتل از جمله نمونه خون و بزاق نیز قبلا جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال شده بود که با نمونه خون و بزاق تعدادی از متهمان علاوه بر اقرار، ادله و قرائن دیگر همچون مطابقت نمونه آثار به جامانده و برداشت شده از صحنه قتل و خانه مقتولان با متهمان بازداشت شده وجود دارد.

تحقیقات انجام شده تاکنون حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل به جهت وجود اختلافات شخصی بین متهمان و مقتولان بوده است. بعد از انجام تحقیقات بازسازی صحنه جرم با تشخیص بازپرس ویژه پرونده صورت خواهد گرفت.»

پس از صحبت‌های رییس کل دادگستری استان البرز، حدود ساعت ۵ عصر ماموران و مقامات پلیس کرج با ماشین‌های مخصوص وارد ویلای مهرجویی و همسرش شدند. بازسازی صحنه جرم صرفا با حضور خبرنگار صدا و سیما صورت گرفت و ماموران اجازه ورود به خبرنگاران دیگر را برای گزارش از بازسازی صحنه جرم ندادند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه