وام فوری | وام فوری یک روزه | وام فوری با چک صیادی | وام فوری با سفته

وام فوری با شرایط ویژه برای متقاضیان از امشب | برای دریافت وام خود کلیک کنید

وام فوری با شرایط ویژه برای متقاضیان از امشب | برای دریافت وام خود کلیک کنید
کدخبر : 60762

مشتریان بانک سینا می‌توانند وام فوری خود را دریافت کنند.

مشتریان بانک سینا در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، با ایجاد میانگین حساب مورد نظر امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» را دارند.

اشخاصی که امکان ایجاد شرایط مذکور را برای دریافت این تسهیلات دارند، باید به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کرده و فرم درخواست این وام را پر کنند. ضمنا لازم است مدارکی مانند اصل و تصویر شناسنامه نیز به شعبه ارائه شود.

بانک سینا سال 1387 تحت عنوان یک بانک خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه انواع خدمات بانکی شامل گشایش حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت، انواع خدمات ارزی و ضمانت نامه‌ها و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد./کاماپرس

وام فوری 500 میلیون تومانی بانک ملت با اقساط بلند مدت ۵ ساله/ نرخ سود

وام 500 میلیون تومانی بانک ملت به متقاضیانی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و بتوانند میانگین یک تا 12 ماهه ایجاد کنند.

به نقل از رده، این وام 500 میلیون تومانی تحت عنوان طرح «شایان» به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل 15 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. نرخ سود این طرح برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد قرار می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین حداقل 12 ماه تا حداکثر 60 ماه است. لازم به ذکر است که مشتریان حقوقی بانک ملت نیز امکان درخواست تسهیلات مذکور را دارند، منتهی سقف این وام برای آن‌ها حداکثر به 200 میلیون تومان می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه و منتشر شده است.

با در نظر داشتن مبلغ وام، بیشترین نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات به 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان اعلام شده است.

بانک ملت تحت چه شرایطی وام فوری 500 میلیون تومانی را پرداخت می‌کند؟

بانک ملت این تسهیلات را در صورت احراز اهلیت، ظرفیت اعتباری مناسب و سایر شرایط مورد نیاز به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. وام گیرندگان این امکان را دارند تا علاوه بر مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق سامانه بانکداری اینترنتی، همراه پلاس، خودپرداز، تلفن بانک، خود دریافت، بستام ملت و نرم افزار سکه نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند./کاماپرس

با وجود اینکه قیمت خودرو طی چند ماه گذشته کاهش پیدا کرده اما رشد نرخ آن طی سال 1401 آنقدر زیاد بود که ریزش قیمتی چند وقت اخیر برای خریداران واقعی چندان موثر نبوده است. البته با توجه به این رشد قیمتی، خریداران حقیقی می‌توانند از وام روی خودرو موسسات و مجموعه‌های معتبر استفاده کرده و اتومبیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر به منظور خرید خودرو رده متوسط در بازار باید حداقل 500 میلیون تا یک میلیارد تومان نقدینگی داشت. این مبلغ برای کارمندان بسیار بالاست و آن‌ها بعد از سال‌ها کار کردن هم امکان خرید اتومبیل مورد نظر خود را ندارند؛ ضمن اینکه معمولا به دلیل افزایش حجم نقدینگی و به دنبال آن سرعت سرسام آور تورم، احتمالا سال آینده با مبالغ 500 میلیون تومان هم نتوان حتی خودروهای رده متوسط بازار را خریداری کرد! بنابراین می‌توان با وام روی خودرو، اتومبیل مورد نظر را خریداری کرد و به مرور زمان اقساط آن را پرداخت. این شیوه باعث خواهد شد هم بتوان اتومبیل مناسب را خریداری کرد و هم به عنوان یک سرمایه‌ بلندمدت از آن استفاده کرد.

شرایط دریافت وام فوری روی خودرو از مراکز معتبر

امروزه تنها بانک‌ها نیستند که وام خودرو می‌پردازند، بلکه مجموعه‌ها و مراکز معتبر فروش اتومبیل نیز به منظور کاهش استرس و تنش متقاضیان خودرو، وام روی ماشین اعطا می‌کنند. معمولا این نوع تسهیلات که مراکز فروش خودرو ارائه می‌دهند، از لحاظ سود تفاوتی با بانک‌ها و موسسات اعتباری ندارد؛ ضمن اینکه برای دریافت این نوع وام از مراکز فروش خودرو ضامن رسمی لازم نیست و تنها داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی برای دریافت چنین تسهیلاتی ضروری است.

معمولا وام ارائه شده، حداکثر 50 تا 60 درصد ارزش خودرو را پوشش می‌دهد؛ با این تفاوت که این نوع تسهیلات فوری بوده و برای گرفتن آن لازم نیست که مدت زمان زیادی معطل شد. به علاوه در این نوع وام، زمان بازپرداخت منعطف بوده و تعداد اقساط با توجه به شرایط متقاضیان مشخص می‌شود.

به منظور دریافت وام روی ماشین از این طریق و بدون مراجعه به بانک، باید به مراکز معتبر مراجعه شود؛ مراکزی که مجوز این کار را داشته و با بانک‌های دولتی و خصوصی کار کرده باشند؛ در غیر این صورت و با مراجعه به مراکز نامعتبر، احتمال از دست رفتن سرمایه و کلاهبرداری زیاد است و احتمالا سرمایه و اتومبیل، هر دو از دست خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه