الناز شاکردوست | الناز شاکردوست اهل کجاست | الناز شاکردوست بیوگرافی

(ویدئو) ابراز علاقه لاکچری الناز شاکردوست به این مرد جنجالی شد

(ویدئو) ابراز علاقه لاکچری الناز شاکردوست به این مرد جنجالی شد
کدخبر : 60774

به تازگی ویدیویی از تولد فوق العاده لاکچری برادر الناز شاکردوست در رسانه های مجازی منتشر شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوب است.الناز شاکردوست به تازگی در فیلم ابلق خوش درخشید.الناز شاکردوست مجرد است‌. الناز شاکردوست قصد ازدواج ندارد.در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

الناز شاکردوست پاییز سال گذشته در فیلم «یادگار جنوب» به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در هیچ پروژه دیگری حاضر نشد، او حالا بعد از نزدیک به یکسال قصد دارد فعالیت بازیگری خود را با حضور بر صحنه تئاتر از سر بگیرد.

او که در طول ۲۰ سال فعالیت بازیگری خود فقط یکبار در سال ۱۳۹۶ روی صحنه رفته ، قرار است از آبان ماه سال جاری با حضور در نمایش«آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی مشترک «آروند دشت آرای» و «مارین ون‌هولک» برای دومین بار به شکل حرفه‌ای بازی در این عرصه را تجربه کند.متن این نمایش را «طلا معتضدی» براساس رمان «ریش آبی» نوشته «آمیلی نوتوم» نوشته است .

 

الناز شاکر دوست در اکران امسال فیلم «آخرین تولد» را بر پرده سینماها داشت و به زودی فیلم «یادگار جنوب» با بازی او اکران خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه