قیمت گوشی | قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز 3 آبان اعلام شد | گوشی سامسونگ ارزان شد

قیمت گوشی امروز 3 آبان اعلام شد | گوشی سامسونگ ارزان شد
کدخبر : 60775

قیمت جدید گوشی‌های رده بالای سامسونگ منتشر شد.

به گزارش رصد اقتصادی، قیمت گوشی برای مردم مهم است. قیمت گوشی در حال حاضر گران شده است. قیمت گوشی سامسونگ ارزان شد. قیمت گوشی شیامومی رو به گرانی است. در ادامه قیمت گوشی را مشاهده میکنید.

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در همان سطح ۶۵ میلیون تومان باقی ماند . قیمت آیفون ۱۴ پرومکس افزایش ۱ میلیون تومانی یافت و به سطح ۶۳ میلیون تومان رسید و آیفون ۱۳ با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به سطح ۳۷ میلیون تومان رسید.

قیمت گوشی

گلکسی S۲۰ FE

گلکسی S۲۱ FE

گلکسی S۲۱

گلکسی S۲۱ پلاس

گلکسی S۲۱ اولترا

گلکسی S۲۲

گلکسی S۲۲ پلاس

گلکسی S۲۲ اولترا

سامسونگ ارزان‌ترین پرچمدار خود را با نام S۲۱ یا S۲۲ وارد بازار می‌کند و این گوشی اندازه کوچک‌تری نیز نسبت به دو برادر خود دارد و برای کاربرانی که به گوشی‌های کوچک علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی است.

نسخه S۲۱ پلاس یا S۲۲ پلاس نسخه‌هایی با باتری و نمایشگر بزرگ‌تر هستند که در برخی بخش‌ها برتری‌های جزئی نسبت به نسخه پایه‌ای دارند. در نهایت نسخه اولترا از پرچمداران سامسونگ بهترین نسخه از گوشی‌های این شرکت است.

در S۲۱ اولترا یا S۲۲ اولترا سامسونگ تمام توانایی خود در ساخت گوشی‌های هوشمند را به رخ کشیده و S۲۲ اولترا اولین گوشی از سری S است که از قلم پشتیبانی می‌کند و آن را به همراه خود دارد.

بزرگترین تفاوت گوشی های سری a و s سامسونگ ، برچسب قیمت آنها است. سری Samsung Galaxy S خانواده ایست که نام گوشی‌های پرچمدار را با خود یدک می‌کشد. بنابراین این سری که با گرانترین گوشی‌های بازار رقابت می‌کند، دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالایی به فروش می‌رسند. سری گلکسی ای سامسونگ میزبان گوشی‌های میان رده این کمپانیست که مشخصات فنی آنها در سطح پایین‌تری در مقایسه با سری اس قرار دارد. با این حال، همانطور که می‌توانید تصور کنید، میانگین قیمت فروش سری Samsung Galaxy A کمتر از گوشی سامسونگ سری s بوده و گوشی‌های سریA با قیمت کمتری ارائه می‌شوند.

دوام باتری برای گوشی موبایل بسیار مهم است. ماندگاری باتری نیز موضوعی است که همیشه مورد بحث قرار می‌گیرد، مخصوصاً وقتی صحبت از تفاوت گوشی سامسونگ سری a با سری s می‌شود. از آنجا که گوشی های سامسونگ سری s در کلاس بالا رده قرار می‌گیرند پس شارژدهی و سرعت شارژ مطلوبی دارند، با این حال، بزرگترین رقیب سری S در این زمینه در واقع عضوی از خانواده است. در مورد عمر باتری فقط صحبت از ظرفیت آن نیست، بلکه پردازنده به کار رفته در گوشی هم تأثیر زیادی دارد. نسخه‌های سری Samsung Galaxy A به لطف پردازنده‌های خود با معماری ۸ تا ۱۱ نانومتری انرژی کمی مصرف می‌کنند. با این حال، باتری‌های سری a یک قدم عقب‌تر از سری s هستند، زیرا پیشرفته‌ترین پردازنده‌ها از خانواده اس هستند.

در بازارموبایل قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۴۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت گوشی  Galaxy S۲۳ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۴۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای گوشی موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

در این گزارش لیست قیمت گوشی‌های رده بالای  سامسونگ در بازار را تهیه کردیم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

لیست قیمت گوشی‌های رده بالای سامسونگ

 

سامسونگ Galaxy S۲۳ 

۳۸.۸۰۰.۰۰۰ تا ۴۴.۸۹۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۳ Plus

۴۲.۶۰۰.۰۰۰ تا ۴۴.۹۹۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۳ Ultra

۴۷.۹۹۰.۰۰۰ تا ۶۰.۹۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۲

۲۸.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳۴.۳۹۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۲ Plus

۳۶.۵۰۰.۰۰۰ تا ۳۸.۹۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۲ Ultra

۴۳.۷۸۰.۰۰۰ تا ۵۶.۹۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۱ ۵G

۲۰.۲۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۱ Plus ۵G

۳۵.۲۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra ۵G

سامسونگ Galaxy Note۲۰

سامسونگ Galaxy Note۲۰ Ultra

۴۱.۰۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy Z Fold۵

۶۸.۸۵۰.۰۰۰ تا ۹۴.۰۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy Z Fold۴

۶۰.۴۹۰.۰۰۰ تا ۶۷.۰۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy Z Fold۳

۵۴.۸۳۳.۰۰۰ تا ۵۹.۰۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy Z Flip۵

۴۱.۴۵۰.۰۰۰ تا ۴۷.۹۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy Z Flip۴

۳۶.۴۰۰.۰۰۰ تا ۴۱.۷۰۰.۰۰۰

سامسونگ Galaxy A۵۴

۱۲.۷۱۹.۰۰۰ تا ۱۵.۵۹۰.۰۰۰

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه