شخصیت شناسی رایگان | شخصیت شناسی افراد | شخصیت شناسی از اسم

شخصیت شناسی جذاب | با ظاهر انگشتت شخصیت خودت را بشناس

شخصیت شناسی جذاب | با ظاهر انگشتت شخصیت خودت را بشناس
کدخبر : 60790

آیا در مورد شخصیت خود کنجکاو هستید؟ این تست شخصیتی شکل شست می‌تواند به شما کمک کند تا ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

تست شخصیت شناسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارزیابی رفتار و شخصیت افراد است.

این تست‌ها اغلب توسط روانشناسان، کارشناسان رفتاری و سایر متخصصان به کار گرفته می‌شود و برای انجام آن، فرد باید به سوالات خاصی پاسخ دهد.عمده‌ی تست‌های شخصیت شناسی به دو دسته تست های هنجاری و تست های پروژکتیو تقسیم می‌شوند.

شخصیت شناسی

در تست‌های هنجاری، سوالاتی از فرد پرسیده می‌شود که به نوعی به بررسی ویژگی‌های مختلف شخصیت فرد می‌پردازد. در تست‌های پروژکتیو، فرد به چالش کشیده می‌شود تا به صورت آزادانه نقاشی و یا تکمیل جملات معینی شده با رعایت یک سری قواعد و دستورالعمل‌های خاص، عکس العمل و واکنش شخصیتی خود را به تصویر بکشد.

 

تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

آیا در مورد شخصیت خود کنجکاو هستید؟ این تست شخصیتی شکل شست می‌تواند به شما کمک کند تا ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

تست شخصیت شناسی | طالع بینی دقیق از روی شکل و ظاهر انگشت شست شما

.

.

.

.

.

.

انگشت شست صاف

اگر شست صافی دارید، نشان می‌دهد که کاملاً لجباز و سلطه‌جو هستید. ذهن شما منطقی است و مدام در حال استدلال کردن است. افرادی که شست صافی دارند معمولا به دلیل اقتدار خود تبدیل به رهبرانی شایسته می‌شوند.

به دلیل داشتن ذهن عقلانی می توانید جزییات را مشاهده کنید و به تجزیه و تحلیل اطراف خود بپردازید. شما در روابط با دیگران بسیار مقاوم هستید و فقط در صورتی می‌توانید با سایر افراد مرتبط شوید که گارد خود را بشکنید.

شما فرد بسیار هوشیاری هستید و می‌توانید خطرها را تشخیص دهید. با نزدیکان خود صمیم و خونگرم هستید اما در نظم و فرماندهی با کسی شوخی ندارید. با این حال، ویژگی منفی شما ممکن است تحریک پذیری یا طبیعت عصبانی باشد.

انگشت شست خمیده

اگر شست خمیده‌ای دارید، نشان می‌دهد که فردی احساساتی و برونگرا هستید. شما معمولا در سازگاری با محیط‌ها و موقعیت‌های جدید به خوبی عمل می‌کنید. همچنین یکی از ویژگی‌های خوب شما همدلی کردن با دیگران است. حتی اگر این همدلی کردن احساسات خودتان را جریحه‌دار کند.

متاسفانه شما بیشتر از اینکه برای خود و احساساتتان ارزش قائل شوید، به احساسات دیگران و نوع رابطه آن‌ها با خود اهمیت می‌دهید.

شما فرد کنجکاوی هستید و دربرابر مشکلات راه حل‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهید. اگر انگشت شستتان خمیده است، یعنی شما دارای توانایی ذاتی برای ترسیم مسیرهای جدید در زندگی برای رسیدن به اهداف خود هستید.

شما همچنین هنرمند و خلاقید و بسیار در ذهن خود تخیل و رویا پردازی می‌کنید و معمولاً در زمینه‌های هنری، بازیگری، ابراز وجود، تئاتر، ورزش‌های ماجراجویانه موفقیت کسب خواهید کرد. با این حال، ویژگی منفی شما بیش از حد انعطاف پذیر بودن است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه