قیمت گوشت گوساله | قیمت گوشت گوسفندی | قیمت گوشت گوسفندی در حال حاضر

قیمت گوشت در 7 آبان ماه اعلام شد | گرانی گوشت در بازار

قیمت گوشت در 7 آبان ماه اعلام شد | گرانی گوشت در بازار
کدخبر : 60795

قیمت گوشت امروز اعلام شد.

قیمت گوشت برای مردم مهم است. قیمت گوشت به عوامل مختلف بستگی دارد و در حال حاضر گران شده است. قیمت گوشت در حال حاضر رو به گرانی است و مردم قدرت خرید ندارند. قیمت گوشت در بازار امروز  اعلام شد. قیمت گوشت بررسی شد.

علیرضا پیمان‌پاک امروز عنوان کرد: در ۶ ماه دوم سال مصرف گوشت افزایش می‌یابد، اما با تأمین به موقع گوشت روند تثبیت و حتی کاهش قیمت اتفاق افتاده است و بازار رسانی مستمر هم انجام می‌شود، به گونه‌ای که هم برای تولیدکننده به صرفه باشد و هم برای مصرف‌کننده قابل خرید باشد. در این زمینه گوشت شقه گوسفندی کیلویی ۳۶۰ تا ۳۸۰ هزار تومان است که به نظر قیمت مناسبی است.

وی این را هم گفت: اگر ثبات در تأمین نهاده‌های دامی اتفاق افتد، روند کاهشی باز هم ادامه پیدا می‌کند.

وی راهکار تنظیم بازار گوشت را اقتصادی کردن تولید اعلام کرد و افزود: گرچه واردات گوشت به‌طور مقطعی می‌تواند بازار را به تعادل برساند، اما راهکار اساسی نیست.

مقدسی نرخ کنونی هر کیلو گوساله را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براین اساس عرضه هر کیلو گوشت با نرخ بالاتر از ۴۷۰ هزار تومان اجحاف در حق مصرف‌کننده است.

رئیس انجمن صنفی گاوداران اظهار کرد: دولت با واردات بی‌رویه گوشت به جای پرداخت یارانه به تولیدکننده خارجی به تولیدکننده داخلی باید یارانه دهد که در این صورت بازار متعادل 

به گفته او، با توجه به توزیع گوشت‌های وارداتی، بازار به ثبات رسیده است.

ملکی ادامه داد: با افزایش تقاضا برای خرید گوشت قرمز در فصل زمستان، توزیع گوشت‌های وارداتی منجر به کاهش قیمت و ایجاد تعادل در بازار شده است که با استمرار روند توزیع گوشت‌های تنظیم بازار، افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ کنونی هرکیلو دام زنده حدود ۲۰۰ هزارتومان اعلام کرد.

او  درباره آخرین وضعیت قاچاق دام گفت: اخیرا گزارشی از قاچاق دام نداریم که استمرار این روند به بهبود بازار کمک می‌کند.

نوع گوشت

قیمت (تومان)

راسته با استخوان گوسفند 277،۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفند 320،۰۰۰
کف دست گوسفند با ماهیچه 385،۰۰۰
گردن گوسفند 253،۰۰۰
سردست گوسفند 270،۰۰۰
دمبالیچه گوسفند ۲۸۰،۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند ۳۷۰،۰۰۰
شقه لاشه گوسفند ۳۹۵،۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی ۴۳۵،۰۰۰
ران پاک کرده گوساله ۳۸۰،۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله ۲۹۰،۰۰۰
قلوگاه گوساله ۱۹۵،۰۰۰
قلم گوساله ۱۲۵،۰۰۰
ماهیچه گوساله ۳۸۰،۰۰۰

به گزارش تجارت‌نیوز، علی اصغر ملکی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳۰ تا ۴۳۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۴۷۰ تا ۴۸۰ هزار تومان در خرده فروشی ها عرضه می شود.به گفته او، با توجه به ازدیاد زوار در آستانه اربعین و تعطیلات پایانی تابستان، تقاضای چندانی برای گوشت در بازار وجود ندارد.

ملکی ادامه داد: گرانی نهاده های دامی و عدم توان نگهداری دام برای دامدار منجر به کشتار دام و کاهش عرضه شد، از این رو برای فصل سرما باید تدابیری اتخاذ شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به آنکه زمان زیادی تا اربعین باقی نمانده است، از این رو پیش بینی می شود که نوسان چندانی در بازار گوشت قرمز رخ ندهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • س چرا در شهرستانها ما باید گوشت را کیلویی 620 تومان بخریم با حقوق بازنشستگی
    0

    چرا نرخ گوشتی که در بالای متن نوشتی ما این قیمت های گوشت را ندیدیم در شهرستانها ما باید گوشت را کیلویی 620تومن بخریم با این حقوق بازنشستگی

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه