قیمت طلا | قیمت طلا ۱۸ عیار

طلای ۱۸ عیار به پرواز درآمد| آخرین قیمت طلا را اینجا ببینید

طلای ۱۸ عیار به پرواز درآمد| آخرین قیمت طلا را اینجا ببینید
کدخبر : 60821

در بازار قیمت طلا و قیمت سکه به ترتیب در کانال ۲ و ۲۵ میلیون تومان قرار دارد. به دلیل نوسانات گسترده قیمت طلای جهانی، قیمت طلا و قیمت سکه دچار تحولات متعددی در یکی دوماه اخیر شدند. ضمنا امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به دیروز افزایش یافت.

به گزارش  رصد اقتصادی،  روند بازار  قیمت طلا صعودی شد. جدیدترین قیمت طلا ۱۸ عیار در کانال ۲ میلیون تومان باقی ماند. امروز در بازار آزاد قیمت طلا  ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰میلیون و ۳۵۰هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۴۸۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۷۸ دلار است.

در معاملات امروز (دوشنبه ۱ آبان) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار امریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۱ هزار و ۲۳۶ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۳ هزار و ۶۶۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۶۹۶ تومان رسیده است.

منبع: تیتر کوتاه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه