قتل| قتل هولناک

قتل خونین پسر ۱۸ ساله در شهر | شهر بهم ریخت

قتل خونین پسر ۱۸ ساله در شهر | شهر بهم ریخت
کدخبر : 60845

پسری ۱۸ ساله به طور مرموزی با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش رصد اقتصادی، تحقیقات کارآگاهان جنایی درباره قتل پسری نوجوان که در منطقه ابوسعید تهران کشته شده نشان می‌دهد او احتمالاً قربانی سرقت شده است.

ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در ساعات پایانی یکشنبه‌شب خبر مرگ پسر ۱۸ساله‌ای را به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی اطلاع دادند. به گفته ماموران کلانتری، پسر نوجوان بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بنابراین بازپرس موسی رضازاده دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی پزشکی قانونی،‌ تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاه تهران در محل را صادر کرد. به این ترتیب، تیم تحقیق جنایی به محل قتل که گوشه‌ای از خیابان منصور بود رفتند و تحقیقات خود را زیر نظر بازپرس شعبه یازدهم جنایی آغاز کردند.

در بررسی کارشناسان پزشکی قانونی تعداد ضربات چاقویی که به مقتول خورده بود ۱۰ ضربه اعلام شد و پس از آن به دستور بازپرس جنایی پیکر مقتول به اداره پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات دقیق‌تر ادامه پیدا کند.

همچنین به دستور بازپرس جنایی بررسی‌هایی در مورد دوربین‌های مداربسته شهری و محلی انجام شد و تصاویری به دست آمد که نشان می‌داد چهار نفر سوار بر دو دستگاه موتورسیکلت به پسر جوان حمله‌ کردند و پس از زدن ضربات متعددی با قمه و چاقو، ظاهراً گوشی موبایل او  را سرقت کردند.

به این ترتیب پرونده‌ای در شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس دستورات لازم  را صادر کرد تا مهاجمانی که مرگ پسر نوجوان را رقم زده‌اند شناسایی شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه