طناز طباطبایی | طناز طباطبایی در خارج | طناز طباطبایی و همسر

حادثه دردناک برای طناز طباطبایی رخ داد | طناز خانم یک شبه پیر شد!

حادثه دردناک برای طناز طباطبایی رخ داد | طناز خانم یک شبه پیر شد!
کدخبر : 60924

طناز طباطبایی همچنان در سوگ از دادن یکی از هنرمندان برجسته کشور داغدار است و به گفته خودش اشک های او تمام نمی شود.

به گزارش رصد اقتصادی،  طناز طباطبایی متولد سال 1362 است.  طناز طباطبایی بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون است.  طناز طباطبایی با سریال میوه ممنوعه به محبوبیت رسید.  طناز طباطبایی در دانشگاه کارگردانی تئاترخوانده است. خانم طباطبایی در زمینه موسیقی هم فعالیت کرده است. مدتی شایعه شده بود طناز طباطبایی نسبت فامیلی باخانم بهنوش طباطبایی دارد اما این شایعه رد و تکذیب شد و این دو هنرمند هیچ نسبتی با یک دیگر ندارند.  طناز طباطبایی جز بازیگران بدون حاشیه کشورمان استاین بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

طناز طباطبایی به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز تبحر دارد و گیتار می نوازد و در کنار آن نقاشی می کشد.  او در اوقات فراغت به گالری های عکاس و نقاشی می رود، کتاب می خواند و فیلم می بیند.

خانم طباطبایی همیشه پوشش ساده ای داشته و پارچه های پر زرق و برق را نمی پسندد. او دوستان اندک و گزیده ای دارد و زیاد آدم معاشرتی نیست اما در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند.

شروع بازیگری طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه