رامبد جوان | رامبد جوان عکس | رامبد جوان بیوگرافی

عکس زیرخاکی و قدیمی از رامبد جوان همه را متعجب کرد

عکس زیرخاکی و قدیمی از رامبد جوان همه را متعجب کرد
کدخبر : 60964

چهره جدید رامبد جوان بعد از کاشت مو را ببینید.

به گزارش رصد اقتصادی، رامبد جوان مجری سابق برنامه خندوانه است. رامبد جوان با نگار جواهریان ازدواج کرده است‌‌. رامبد جوان صاحب یک فرزند به نام نور است. رامبد جوان در مجازی حواشی زیاد دارد. در ادامه عکس های رامبد جوان را مشاهده میکنید.

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی، کارگردانی و اجرای رامبد جوان است و هم‌اکنون (فصل هشتم) هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. مسابقه‌های مختلف ابداعی، بخش‌های نمایشی، موسیقیایی، استندآپ کمدی و... اولویت‌های جدی خندوانه هستند.

خندوانه مدت‌هاست یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.این برنامه در اسفند ۹۸ مجدداً از شبکه‌های یک سیما و شبکه نسیم بازپخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از اواخر سال ۱۳۹۸ تولید شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا رامبد جوان تولید آن را یکسال به عقب انداخت تا از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به مناسبت عید مبعث، خندوانه به آنتن شبکه نسیم برگشت. قرار بود پخش فصل هفتم تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ و تا قبل از شروع ماه محرم ادامه داشته باشد اما با ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا این فصل زودتر از موعد به پایان رسید. در ۱۸ آبان ۱۴۰۰ فصل هشتم این برنامه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه