علیرضا بیرانوند|علیرضا بیرانوند عکس| علیرضا بیرانوند بیوگرافی

درخشش شگفت‌انگیز بیرانوند در پرسپولیس | علیرضا بیرانوند رکورد زد

درخشش شگفت‌انگیز بیرانوند در پرسپولیس | علیرضا بیرانوند رکورد زد
کدخبر : 60967

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از ۲۹ پنالتی آخری که به سمت دروازه‌اش زده شده، ۱۶ تا را مهار کرده تا یک رکورد بی‌نظیر را ثبت کند.

علیرضا بیرانوند در چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در مهار ضربات پنالتی داشته است. او پنالتی‌های مهمی چون ضربه کریستیانو رونالدو در جام جهانی و علی کریمی در دربی را مهار کرده و نشان داده توانایی بالایی در مهار ضربات پنالتی دارد.

 در واقع بیرانوند بیش از ۵۰ درصد پنالتی‌های رقبا را مهار کرده است. او در بازی این هفته مقابل استقلال تاجیکستان هم در همان ابتدا پنالتی حریف را گرفت و روند بازی را تغییر داد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان شامگاه سه شنبه و در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر سرخپوشان همراه شد.

در ابتدای نیمه اول این بازی، علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی بازیکن استقلال تاجیکستان به نوعی پرسپولیس را در جریان بازی نگه داشت و یکی از عاملان اصلی پیروزی سرخپوشان بود.

در همین رابطه صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی به تمجید از این دروازه بان پرداخت و نوشت: «یک روز دیگر، یک مهار پنالتی دیگر علیرضا بیرانوند»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه