سازمان منطقه آزاد قشم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل
کدخبر : 61022

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام عادل پیغامی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

شک و تردیدی نیست که موضوع پدافند غیرعامل به عنوان صلح آمیزترین، اثربخش ترین، پایدارترین و کم هزینه ترین روش دفاعی می تواند در عمل بسترهای لازم جهت برقراری امنیت و پایداری ملی را در عرصه های مختلف فراهم سازد. در شرایط امروز کشور با اوج گرفتن دشمنی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... اگر درک درستی از اهمیت مسئله پدافندغیرعامل ایجاد نشود و الزامات مربوط به آن، به نحو شایسته توسعه پیدا نکند، ایران اسلامی در معرض تهدیدهای گوناگون و غیرقابل جبران قرار خواهد گرفت.

در این میان فرهنگ‌سازی و باور عمومی در مورد ضرورت به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل و آمادگی دفاعی مردم در برابر هرگونه تهدید داخلی و خارجی و فرهنگ نحوه کار و اهداف پدافند غیرعامل برای آحاد جامعه از جمله مواردی است که باید مورد اهتمام قرار گرفته و برای توسعه آن برنامه ریزی دقیقی نمود.

اینجانب هفته پدافند غیرعامل را به همه فعالان و دست اندرکاران این عرصه مهم و تاثیرگذار تبریک می‌گویم و امیدوار هستم اجرای الزامات پدافند غیر عامل با آینده نگری و دوراندیشی مورد اهتمام قرار داده و با برنامه ریزی مناسب و مطلوب، آمادگی های لازم جهت مقابله با توطئه های دشمنان در تمامی سطوح ارتقاء یاید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه