وام ازدواج| ثبت نام وام ازدواج

وام ازدواج میلیونی دولت در حساب ها | خبر مهم برای زوجین در ۸ آبان

وام ازدواج میلیونی دولت در حساب ها | خبر مهم برای زوجین در ۸ آبان
کدخبر : 61130

اخبلز جدید از وام ازدواج را بخوانید.

به گزارش رصد اقتصادی ،وام ازدواج برای مردم مهم است. | وام ازدواج افزایش یافت. وام ازدواج از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام ازدواج دارای شرایط خاصی است. وام ازدواج از اقساط بلند مدتی بهره مند است.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری که در روزهایگذشته بیش از ۲ هزار فقره آن پرداخت شد،‌ در ماه‌های آتی نیز این پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت.

خبر مهم از وام ازدواج

 از صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به سوالات بازنشستگان درباره پرداخت ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، به اطلاع می‌رسد که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت‌نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه