جادوی ۱۰۰ میلیون تومانی کارت‌ بانکی تجارت

اسامی برندگان اولین دوره جشنواره «جادوی کارتت رو فعال کن» اعلام شد

اسامی برندگان اولین دوره جشنواره «جادوی کارتت رو فعال کن» اعلام شد
کدخبر : 61411

بانک تجارت از مهرماه سال جاری به مدت ۶ ماه جشنواره سراسری را با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» آغاز کرده است. در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت هر دو هفته یک بار می توانید در قرعه کشی 10 کارت طلایی به ارزش 100 میلیون تومان و جوایز نقدی دیگر شرکت نمایید. به ازای هر 100 هزار تومان مانده حساب در هر روز یک امتیاز برای مشتری در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش رصد اقتصادی، بانک تجارت برای گرامیداشت بیش از ۴۰ سال همراهی مشتریان خود جشنواره سراسری کارت جادویی را برگزار از ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ تا اسفندماه برگزار کرده است. اولین دوره قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت عصر دوشنبه هشتم آبان ماه در محل کارخانه نوآوری با حضور نمایندگان حراست و بازرسی این بانک برگزار شد و از میان ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۹ شرکت کننده‌ واجد شرایط با بیش از ۱۲ میلیارد کوپن شانس، برنده‌های ۴۷ جایزه دور اول شناخته شدند.

تمامی مشتریان می‌توانند در قرعه‌کشی‌های 2 هفته یک‌بار، از جوایز ارزشمند جشنواره که عبارت است از 10 کارت طلایی تجارت با ارزش 1 میلیارد ریال و جوایز میلیونی دیگر است بهره‌مند شوند.

مزیت ویژه و فرصت عالی ایجاد شده در این جشنواره برای مشتریان این است که برای بهره‌مندی تمامی مشتریان در سراسر کشور، قرعه کشی ها به صورت استانی برگزار می گردد و کلیه استان ها حداقل دو مرتبه فرصت دریافت هدیه ویژه یعنی 100 میلیون تومان را علاوه بر دیگر هدایا خواهند داشت.

هر تراکنش دارای 10 امتیاز و سقف امتیاز برای هر فرد در هر دوره 20.000 امتیاز است. شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند از امتیازات کسب شده خود در هر دوره از طریق بخش باشگاه مشتریان مطلع شوند. مشتریان بانک تجارت می‌توانند با مراجعه به صفحه جشنواره در سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی https://ctejarat.com/magiccard از آخرین اخبار، زمان‌های قرعه‌کشی و نتایج برندگان استانی مطلع شوند.

اگر قبلا در این بانک حساب داشته اید لازم است موجودی خود را تکمیل کنید یا آن را افزایش دهید. در غیر این صورت بدون مراجعه حضوری و به صورت کاملا برخط به وسیله اپلیکیشن باجت بانک تجارت افتتاح حساب نموده و کارت بانکی خود را درب منزل تحویل بگیرید. جزئیات بیشتر قرعه کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت و اسامی برندگان هر دوره را می توانید با ورود به صفحه مربوط از طریق دکمه «مشاهده» دریافت کنید.

اولین دوره قرعه‌کشی در ۸ آبان‌ماه جاری برگزار شد و مشتریان می‌توانند برای اطلاع از اسامی برنده‌های این جشنواره به سایت اینترنتی بانک تجارت مراجعه کنند. دوره‌های بعدی قرعه‌کشی این جشنواره هم هر دو هفته یکبار به تعداد ۱۰ دور تا چهاردهم اسفندماه سال جاری به تفکیک استانی برگزار می‌شود.

استان

جوایز ۲۵۰ میلیون ریالی

جوایز ۱ میلیارد ریالی

تهران، البرز و سمنان

۴ عدد تهران مابقی ۱ عدد

۲ عدد

خراسان رضوی خراسان شمالی و خراسان جنوبی

۲ عدد خراسان رضوی مابقی ۱ عدد

1 عدد

خوزستان چهارمحال بختیاری ایلام و لرستان

هر استان ۱ عدد

ا عدد

فارس کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر

۲ عدد فارس مابقی ۱ عدد

1 عدد

،اصفهان، یزد مرکزی و قم

۲ عدد اصفهان، مابقی ۱ عدد

ا عدد

آذربایجان شرقی آذربایجان غربی و اردبیل

هر استان ۱ عدد

1 عدد

مازندران گیلان گلستان و قزوین

هر استان ۱ عدد

ا عدد

هرمزگان سیستان و بلوچستان و کرمان

هر استان ۱ عدد

1 عدد

زنجان همدان کردستان و کرمانشاه

هر استان ۱ عدد

1 عدد

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه