بانک ملی ایران

عزم جدی بانک ملی ایران در راستای تحقق طرح نهضت ملی مسکن

عزم جدی بانک ملی ایران در راستای تحقق طرح نهضت ملی مسکن
کدخبر : 61541

یکی از وعده های دولت سیزدهم ساخت ۴ میلیون مسکن در طول مدت ۴ سال است و بانک ملی ایران در این راستا با تلاش های گسترده و عزم جدی به منظور خانه‌دار شدن مردم و تحقق اهداف دولت در بخش مسکن با تامین مالی برای ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به تمامی رسالت و تعهدات خود تاکنون عمل کرده است.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با تشکیل ستاد جهش تولید مسکن در بانک تحقق اهداف دولت در بخش مسکن تسریع و تسهیل یافت.

 از اینرو آمار و ارقام در بخش مسکن بانک ملی ایران نشان می‌دهد این بانک در گذشته با انعقاد قرار داد برای ساخت ۴۲ هزار و ۹۶۴ واحد مسکونی مبلغی به ارزش ۷۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

افزون براین، به تازگی و در هفته های اخیردر این بانک برای تامین مالی ساخت ۵۸ هزار و ۳۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن جدید در قالب ۸ پروژه با ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران شهرهای جدید، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداران در استان های تهران، قم، فارس، خراسان رضوی، البرز، کرمانشاه، کردستان و یزد، قرارداد منعقد شده است.

از سویی دیگر این بانک از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به ۵۱ هزار و ۷۳۴ متقاضی بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

به گفته مسئولان دولت سیزدهم، بانک ملی ایران به دلیل عملکرد سازنده و موثر در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن، شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در روزهای اخیر و به تازگی نیز مدیران ارشد بانک ملی ایران تاکید کردند: در صورت تقویت و پشتیبانی منابع مالی، این بانک می‌تواند در پیشبرد این طرح عظیم بسیار تاثیرگذارتر و قدرتمندتر از قبل عمل کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه